خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

استقلال و پرسپولیس از ورزشگاه آزادی می‌روند؟

استقلال و پرسپولیس از ورزشگاه آزادی می‌روند؟
به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال تهران برابر ذوب آهن در شرایطی در استادیوم آزادی برگزار شد، که برای چهارمین مرتبه مسئولان استادیوم آزادی و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی که زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان است، مبادرت به نصب تابلوهای تبلیغاتی در ورزشگاه آزادی کرد و سازمان لیگ که طبق قانون این وظیفه را عهده دار است با مشکل عجیبی روبرو شده است.

برای حل این موضوع و رسیدن به راه حلی تعاملی روز یکشنبه صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با علی اکبر شعبانلو مدیر مجموعه ورزشی در دفتر این مسئول جلسه ای برگزار کرد؛ جلسه ای که در روز ابتدایی اطلاعاتی از آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفت ولی حالا صادق درودگر در گفتگو با "ورزش سه" توضیحات جالب توجه و البته عجیبی ارائه می دهد. توضیحاتی که هر چند ابعاد کامل این ماجرا را روشن نمی کند ولی می تواند پرده از اختلافاتی بردارد که برای جذب منابع مالی میان سازمان لیگ و مجموعه ورزشی آزادی ایجاد شده است.

شعبانلو می گوید استقلال و پرسپولیس بدهکارند

در جلسه آقای شعبانلو به چند نکته اشاره کردند؛ یکی اینکه پرسپولیس و استقلال به آنها بدهکار هستند و بیایند و در این خصوص با مجموعه آزادی به توافق برسند. در واقع ایشان توضیح دادند که باید مشارکت داشته باشند. من هم اشاره کردم با توجه به اینکه پدر خانواده (منظور درودگر وزارت ورزش و جوانان است) هم پدر استقلال و پرسپولیس است و هم پدر سازمان تجهیز و توسعه اماکن ورزشی، این مشکل باید خانوادگی حل شود.

استقلال و پرسپولیس بیایند تا به دخالت ادامه ندهیم

اینکه از این روش ها ورود کنیم به صلاح ورزش کشور نیست و بهتر است هر کاری از روش خودش انجام شود. ایشان هم گفتند که اگر پرسپولیس و استقلال بدهی هایشان را بدهند، ما وارد نمی شویم ولی اگر نیایند دخالت می کنیم و همین روال را ادامه می دهیم.

گفتند چراغ های شما را خاموش می کنیم

در بازی استقلال و ذوب آهن نماینده سازمان لیگ می گویند، کاری که شما انجام می دهید تخلف است ولی آنها به این موضوع اهمیتی ندادند. حتی گفته اند که دربی هم تبلیغات می کنیم و چراغ های LED را خاموش می کنیم.

فضایی که می بینم تعاملی نیست

فضایی کمه من می بینیم تعاملی نیست؛ امیدوارم با دخالت وزیر، آقای داورزنی و آقای کریمی (مدیر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی) این مشکل حل شود. با آقای تاج در این زمینه نامه داده ام و او را در جریان اتفاقاتی که رخ داده، قرار دادم. حالا دیگر قرار شده ما وارد نشویم و فدراسیون فوتبال از طریق وزیر ورزش پیگیری کند.

این کار تخلف و به خاطر ناآشنایی با قوانین است

اینجا خیابان نیست که ما با مامورین شهرداری درگیر شویم و باید در فضایی که مذاکره و تعامل در آن وجود دارد، عمل کنیم. همه باید متوسل به حق باشیم و باید در چارچوب خودمان عمل کنیم. این کار تخلف است و به خاطر نا آشنایی با قوانین حاکم بر فوتبال است که رخ می دهد.

حتی می گفتند (مدیر مجموعه ورزشی آزادی) قوانین کنفدارسیون فوتبال آسیا هیچ ارتباطی به ما ندارد و فقط به قانون مجلس پایبندیم. این ها با اصول فوتبال فاصله دارد و باید همه بیاییم در ریل و در چارچوب خودمان فعالیت کنیم. الان هم ما را تهدید کرده اند که در دربی تمام تبلیغات را خودشان می گذارند و فضایی به ما نمی دهند.

پس از توضیحات درودگر چند سوال کوتاه هم از رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال پرسیدیم که در ادامه می خوانید.

• با این اوصاف به قراردادهایی که شما با شرکت های مختلف برای انجام تبلیغات محیطی منعقد کرده اید، خدشه ای وارد شده یا خیر؟

خدشه ای وارد نمی شود. من نماینده شرکت تبلیغات محیطی را با خودم به جلسه برده بودم و ایشان در جریان موضوع هستند.

• فکر می کنید اگر این روند ادامه دار شود، تصمیم شما چیست و وزارت ورزش چه زمانی در این خصوص تصمیم خود را اعلام می کند؟

در این هفته باید تصمیم وزارت ورزش اعلام شود. اگر به نتیجه ای نرسیم امکان تعویض ورزشگاه محل میزبانی دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود دارد.

• موضع مدیران استقلال و پرسپولیس در این رابطه چیست؟

با آنها جلسه داشتیم و گفتند ما آماده همکاری هستیم.

• یعنی ممکن است شاهد تغییر مکان میزبانی دو تیم پایتخت باشیم؟

ممکن است با نظر شورای تامین این موضوع انجام شود.

همانطور که مشخص است جلسه میان درودگر و شعبانلو به نتیجه ای مناسب ختم نشده و حالا باید ببینیم مدیرانی که در سلسله مراتب اداری نقش تصمیم سازی دارند، چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت.

برچسب‌ها: استقلال پرسپولیس لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

121 هایزنبرگ کبیر1397/12/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi