خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

آب پاکی ناصر الخلیفی روی دست رئالی ها

آب پاکی ناصر الخلیفی روی دست رئالی ها
نیمار و امباپه، دو ستاره باشگاه پی اس جی، هر دو زمانی سخت مورد علاقه رئال قرار داشتند. نیمار حتی سال 2006 مدتی در کمپ رئال تمرین کرد و سال 2013 نیز از میان بارسا و رئال ترجیح داد راهی تیم آبی اناری پوش کاتالونیا شود. امباپه نیز سال 2012 مدتی در کمپ تمرینی رئال حضور داشت و تابستان 2017 تا یک قدمی پیوستن به این تیم هم پیش رفت ولی دو طرف بر سر دستمزد نهایی به توافق نرسیدند و او راهی پی اس جی شد.

با این وجود هنوز هم شایعاتی مبنی بر احتمال پیوستن این دو بازیکن به رئال در تابستان آینده منتشر می شود.

ناصر الخلیفی، مدیر پی اس جی در مصاحبه با نشریه مارکا ضمن تمجید از امباپه و نیمار، هر دو را بازیکنانی غیر قابل فروش عنوان کرد.

الخلیفی در مورد کیلیان امباپه گفت:« او همین حالا جزو بازیکنان افسانه ای پی اس جی است. در 20 سالگی او فاتح جام جهانی شده و همراه نیمار، در میان 5 بازیکن برتر دنیا جای دارد. او به نوعی یک بازیکن استثنایی است. در پاریس همه کیلیان را دوست دارند. او در خانه اش است و می داند که همه چیز برای ماندگاری در تاریخ باشگاه را در خود دارد. او می تواند با استعداد خاصش آرزوی هواداران را برآورده کند. بین ما و امباپه یک اعتماد دو طرفه وجود دارد.»

شایعات جدایی نیمار و امباپه:« این باشگاه های دیگر هستند که باید از این بابت نگران باشند؛ چرا که دو بازیکنی که در آینده ای نه چندان دور، بهترین های دنیا خواهند شد، در پی اس جی توپ می زنند. ما مدرن ترین باشگاه اروپا هستیم.»

رئال:« رئال و هر باشگاه دیگری به خوبی می دانند که نباید برای نیمار و امباپه با ما تماس بگیرند. رئال کاملا مطلع است که نیمار، تابستان آتی از جمع ما جدا نخواهد شد. او فروشی نیست. با نیمار و پدرش رابطه فوق العاده ای داریم. نیمار سال ها با ما خواهد ماند.»

برچسب‌ها: نیمار رئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

82 هایزنبرگ کبیر1397/12/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi