خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

کورتوا: رئال باید به دنبال هازارد باشد نه نیمار

کورتوا: رئال باید به دنبال هازارد باشد نه نیمار
به گزارش "ورزش سه"، کورتوا برای چهار فصل در کنار هازارد در چلسی بازی کرد تا در نهایت راهی رئال مادرید شد. این دو در تیم ملی بلژیک نیز سال‌هاست که هم تیمی هستند و شناخت خوبی از یکدیگر دارند. شایعات بسیاری در مورد احتمال پیوستن هازارد به رئال مادرید در انتهای فصل جاری شنیده می‌شود و ستاره بلژیکی نیز نسبت به پیوستن به رئال ابراز علاقه کرده است. رئال در سوی دیگر به دنبال نیمار نیز بوده و حال، کورتوا معتقد است که هازارد نسبت به نیمار باید اولویت بالاتری برای باشگاه داشته باشد.
او گفت:" اگر انتخاب با من بود، قطعا ادن را انتخاب می‌کردم. واقعا او را دوست دارم ولی تصمیم گیری با مدیریت است. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. این سوال نباید از من پرسیده شود بلکه باید از مدیریت باشگاه پرسیده شود. تیم ما همین است که در حال حاضر داریم. کریم بنزما در فرم خوبی است و 17 گل زده است. گرت بیل شروع خوبی داشته ولی باید با مصدومیت‌ها کنار بیاید.در بازی ها مشخص است که ما کیفیت خوبی داریم، گاهی فقط در گلزنی دچار مشکل می‌شویم."
کورتوا درباره هزینه های نجومی بارسا در نقل و انتقالات گفت:" ما نباید به دیگر باشگاه‌ها نگاه کنیم، باید تیم خودمان را نگاه کنیم. باید یک تیم جدید بسازیم. دیگر تیم‌ها هم دچار مشکل از سوی کمیته فیرپلی مالی خواهند شد. اگر دیدیم که بارسلونا تا به حال دو برابر رقم دریافتی اش برای نیمار هزینه کرده، پس باید به زودی شاهد فروش بازیکن توسط این تیم باشیم."

برچسب‌ها: رئال نیمار هازارد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

163 نام خلاف5773791397/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi