خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

نکته آماری: 1000روز از سلطه رئال مادرید بر فوتبال اروپا گذشت

نکته آماری: 1000روز از سلطه رئال مادرید بر فوتبال اروپا گذشت
تا قبل از سال 2017، دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا طلسم شده بود اما رئال مادرید به این طلسم پایان داد. البته رئال مادرید به 2 قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا اکتفا نکرد و برای سومین بار متوالی قهرمان شد.

به نقل از مارکا، رئال مادرید با سه قهرمانی پیاپی، افتخاری برجسته و به یاد ماندنی را در تاریخ ثبت کرده است و حالا 1000 روز از سلطه رئال مادرید به فوتبال اروپا می گذرد. در واقع رئال مادرید هزار روز پادشاه فوتبال اروپا است و زیدان و کریستیانو رونالدو نقش های اصلی قهرمانی کهکشانی ها بوند.

این داستان در 28 می 2016 آغاز شد اما در حقیقت قبل از آن شروع شد که رئال مادرید تیم های رم، ولفسبورگ و منچسترسیتی را حذف کرد و راهی میلان شد تا اتلتیکو مادرید را در فینال شکست دهد. در این فصل نباید کامبک مقابل ولفسبورگ را در سانتیاگو برنابئو فراموش کرد که با هتریک کریستیانو رونالدو، کهکشانی ها به نیمه نهایی صعود کردند.

فصل آینده رئال مادرید، تیم های ناپولی، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید را حذف کرد و در فینال با نتیجه 4-1 مقابل یوونتوس پیروز شد. این اتفاق برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بود که یک تیم توانست از عنوان قهرمانی اش دفاع کرد اما نقطه عطف درخشش زیدان در رئال مادرید فصل آخرش بود که رئال مادرید را برای سومین بار پیاپی قهرمان کرد. 26 می 2018 بود که رئال مادرید 3-1 لیورپول را در خاک اوکراین شکست داد.

هزار روز از قهرمانی های متوالی رئال مادرید می گذرد و همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها: رئال مادرید چمپیونز لیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

118 هایزنبرگ کبیر1397/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi