خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

گریزمان:باخت به رئال مادرید در چمپیونز لیگ تقصیر من بود.

گریزمان:باخت به رئال مادرید در چمپیونز لیگ تقصیر من بود.
اختصاصی | آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید در مورد دیدار فینال لیگ قهرمانان سال قبل برابر رئال مادرید صحبت کرد.​​​​​​​
به گزارش ورزش 11، علیرغم از دست دادن پنالتی توسط گریزمان، اتلتیکو مادرید موفق به جبران گل راموس شد اما آنها در نهایت در پنالتی مغلوب کهکشانی ها شدند. حدود یک ماه بعد گریزمان با تیم ملی فرانسه نیز در فینال یورو شکست برابر پرتغال را تجربه کرد.

گریزمان گفت: "اگرچه من خاطرات خوبی از دو فینال لیگ قهرمانان و یورو دارم اما این دو شکست بی شک از تلخ ترین اتفاقات دوران حرفه ای من هستند و من معتقدم شکست برابر رئال تقصیر من بود.

البته دیگو سیمئونه مانند همیشه از من حمایت کرد و بعد از آن مسابقه به من گفت که باخت به رئال تقصیر من نبوده و من نقشی حیاتی در رسیدن اتلتیکو به فینال داشته ام. سیمئونه از من خواست نگران نباشم زیرا ما باز هم به سختی تلاش می کنیم تا به فینال لیگ قهرمانان برسیم."

برچسب‌ها: آنتوان گریزمان رئال مادرید آتلتیکو مادرید چمپیونز لیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

38 0

520 اتلتیکو بابوس1395/12/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi