خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,205

آخرین ملاقات پرسپولیس با هواداران در سال 97

آخرین ملاقات پرسپولیس با هواداران در سال 97
با توجه به برنامه‌ریزی لیگ برتر و دو بازی آسیایی پیش ‌روی قرمزها تا پایان سال جاری، هواداران پرسپولیس بعد از بازی با پاختاکور تا دربی برگشت نمی‌توانند مسابقات تیم محبوب‌شان را در خانه تماشا کنند. پرسپولیس بعد از بازی با پاختاکور برای 25 روز با هوادارانش خداحافظی خواهد کرد. این تیم سه‌شنبه همین هفته نخستین بازی آسیایی‌اش را مقابل پاختاکور ازبکستان برگزار خواهد کرد که به نظر می‌رسید با حکم ای‌اف‌سی از داشتن تماشاگر محروم است اما این حکم تعلیقی اعلام شده و با نخستین خطای هواداران، در بازی‌های بعدی اعمال خواهد شد. پرسپولیس بعد از پاختاکور به ترتیب در روزهای 17، 21 و 25 اسفند یعنی هر چهار روز یک بار باید خارج از خانه بازی کند. بازی اول در قائمشهر مقابل نساجی، بازی دوم در دوحه مقابل السد و بازی سوم در رشت مقابل سپیدرود برگزار می‌شود که با توجه به سفرهای تیم، بازیکنان فرصت کمی برای ریکاوری و تمرین خواهند داشت. بعد از بازی 25 اسفند تا دربی 10 فروردین، پرسپولیس بازی ندارد و هواداران برای دیدار دوباره با تیم محبوب‌شان باید تا آن موقع منتظر بمانند.

برچسب‌ها: پرسپولیس هوادارن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

66 هایزنبرگ کبیر1397/12/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi