خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,206

برانکو: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم

برانکو: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم
برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پس از دیدار پرسپولیس مقابل سایپا که با شکست 2 بر یک تیمش همراه بود، اظهار داشت: قبل از هر چیزی به تیم مقابل‌مان بابت پیروزی‌اش تبریک می‌گویم و همینطور از هواداران عزیزمان عذرخواهی می‌کنم که با بازی‌مان آنها را مأیوس کردیم.

وی ادامه داد: تماشاگران‌مان برای این بازی انگیزه زیادی داشتند تا ما به پیروزی برسیم اما اینطور نشد. علاوه بر ناراحتی برای هواداران برای بازیکنان هم ناراحت هستم که وقتی بازی را با باخت به اتمام می‌رسانیم، چهره‌های آنها بسیار غمگین است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم مقابل سایپا فرصت‌های زیادی را از دست داد، خاطرنشان کرد: ما موقعیت‌های زیادی را گل نکردیم و این مشکلی است که باید روی آن کار کنیم تا فرصت‌های‌مان را به این راحتی از دست ندهیم و بتوانیم کار را به خوبی ادامه دهیم. ما مقابل بازی محکم و دوندگی زیاد تیم سایپا نتوانستیم راه‌حلی پیدا کنیم و توپ‌های بسیار زیادی از دست رفت که می‌توانستیم بسیار با کیفیت‌تر باشیم و بازی را بیشتر از این رهبری کنیم.

برانکو یادآور شد: در این بازی موقعیت‌های دیگری هم بود که می‌توانست منجر به گل شود اما این موقعیت‌ها را از دست دادیم، مانند پنالتی که برای ما اعلام شد و نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم اما حریف پنالتی به دست آورد و آن را تبدیل به گل کرد که این باعث تغییر جریان بازی شد. طبیعی است وقتی تیمی گل می‌خورد، برای جبران جلو بکشد و وقتی فضای خالی ایجاد می‌شود، حریف روی ضدحملات از این فضا استفاده کرده و گل دوم را هم می‌زند. با این حال معتقدم ما هنوز جا برای پیشرفت داریم و باید کار و کار و کار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سایپا در این بازی به خوبی آنالیز شده بود یا نه گفت: ما آماده‌سازی بسیار خوبی برای این بازی داشتیم اما شرایط در زمین متفاوت است و آنطور که باید ظاهر می‌شدیم، نشدیم. باز هم تکرار می‌کنم که ما نتوانستیم از توپ‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم و با پاسکاری به بازی سرعت بدهیم و گردش توپ را در دست بگیریم. حریف هم بسیار محکم بازی کرد و تمام کارهای ما خنثی شد. به این ترتیب بود که در ابتدای بازی بسیاری از نقشه‌ها و حرکات ما متوقف شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که چرا این تیم نسبت به قبل از تعطیلات متفاوت شده و حتی زیبا هم بازی نمی‌کند، عنوان کرد: قبول دارم که در سطح قبلی خود نیستیم و طبیعی است بعد از آن وقفه‌ای که به خاطر بازی‌های تیم ملی ایجاد شد و ما بازی‌های‌مان را متوقف کردیم، کمی افت کنیم. به همین دلیل به زمان نیاز داریم تا بتوانیم به سطح قبلی‌مان برگردیم.

برچسب‌ها: برانکو هوادارن پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

43 8

422 .کیریس.رونالدو.1394/06/25

شیاطین گلپا: برانکو خره یه بازیکنای جون و بی تجربه را میذاره تو بازی

26 شهریور (14:48)


شگفت آفرینان: ولی این داورای استقلالی هم تو باخت مانقش بسزایی دارن لعنت بهشون

26 شهریور (12:07)


فرگوسن2014: خداکنه برانکو رو اخراج نکنن

26 شهریور (11:19)


مدلزبورگ: مقصر بازیکنان هستن

26 شهریور (10:58)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi