خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

اولین اضهار نظر کی روش در کلمبیا و ماجرای هوادار ایرانی

اولین اضهار نظر کی روش در کلمبیا و ماجرای هوادار ایرانی
سرمربی سابق تیم ملی ایران ساعاتی قبل وارد بوگوتا شد تا قراردادش با هدایت تیم کلمبیا را برعهده بگیرد.
کارلوس کی‌روش که پس از حذف همراه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و پایان دوران حضور هشت ساله‌اش در فوتبال ایران، بامداد روز پنج‌شنبه هفته قبل تهران را ترک کرده بود، ساعاتی قبل برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال کلمبیا وارد این کشور شد.
سرمربی سابق تیم ملی ایران که شایعه حضورش در تیم ملی کلمبیا از مدت‌ها قبل شنیده می‌شد، درست یک هفته پس از ترک تهران، ساعت ۱۷(به وقت محلی) امروز پنج‌شنبه وارد بوگوتا شد که در بدو ورود مورد استقبال رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا قرار گرفت.

کی‌روش در مقابل درب خروجی فرودگاه بوگوتا، با استقبال یک ایرانی مواجه شد که به او عنوان کرد: «آقای کی‌روش بابت همه چیز ممنون، شما بهترین هستید، ۸۰ میلیون ایرانی طرفدار شما هستند.»؛ این اتفاق که مرد پرتغالی را شگفت‌زده کرده بود، با خوشحالی و واکنش مثبت او همراه شد.
بعد از این اتفاق جالب، کارلوس کی‌روش مقابل دوربین‌های تلویزیونی و در جمع خبرنگاران پُر تعداد کلمبیایی حاضر شد تا اولین گفت‌وگوی خود بعد از ورود به این کشور را انجام دهد.

رسانه‌های کلمبیایی عنوان کردند بالاخره مذاکرات پنج ماهه فدراسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی‌روش به نتیجه رسید و او دقایقی قبل وارد بوگوتا شد، اما سرمربی سابق تیم ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران هیچ توضیحی راجع به جزئیات قراردادش با فدراسیون کلمبیا عنوان کرده است.
اما خبر مهم رسانه‌های کلمبیایی به زمان قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا مربوط می‌شود و آنها عنوان کردند این اتفاق روز پنج‌شنبه بعد از نشست کمیته اجرایی فدراسیون کلمبیا رخ خواهد داد و قرارداد طرفین رسمی می‌شود.
کی‌روش در صحبت کوتاهی که با رسانه‌های کلمبیایی داشته، اظهار کرده: «از حضور در این کشور بسیار خوشحال هستم، فردا با یکدیگر بیشتر صحبت می‌کنیم و از فدراسیون فوتبال کلمبیا بابت این دعوت سپاسگزار هستم.»
سایت ال‌یونیورسال اعلام کرد کی‌روش فردا وارد کلمبیا می‌شود و جمعه قراردادش را امضا خواهد کرد. طبق اعلام این سایت دستمزد این مربی کمی بیش از ۳ میلیون دلار خواهد بود که نصف حقوق پکرمن است.
طبق اعلام منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال کلمبیا، کی‌روش قرار بود روز گذشته (سه‌شنبه) به بوگوتا سفر کند اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد، به دلیل برخی مشکلات در پروازش به این کشور، با تأخیر به بوگوتا خواهد رسید.

انتشار این خبر در حالی است که فدراسیون فوتبال کلمبیا هنوز به صورت رسمی انتخاب قطعی کی‌روش به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی این کشور را تأیید نکرده است. البته رامون خسورون، رئیس فدارسیون کلمبیا در روزهای اخیر تأیید کرد که مذاکرات وارد مراحل نهایی خود شده است.
تیم ملی کلمبیا از ۴ سپتامبر سال ۲۰۱۷ (۱۳ شهریور) زمان برکناری پکرمن بدون سرمربی قطعی بوده است.

برچسب‌ها: کی روش-تیم ملی فوتبال کلمبیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 3

199 گجت طور1397/11/18

گجت طور: کجاش حیفه؟

21 بهمن (10:05)


شیاطین ابی 14: حیف که رفت

18 بهمن (12:25)


نیشابور چنو: چه ایرانی بیکاری بوده

18 بهمن (10:53)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi