خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

تاریخچه ال کلاسیکو به روایت آمار

تاریخچه ال کلاسیکو به روایت آمار
رئال مادرید و بارسلونا در شرایطی باید در مرحلۀ نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری برابر یکدیگر صف آرایی کنند که پیروزی در این نبرد بزرگ برای هرکدام از آنها خواهد توانست انگیزه‌ای مضاعف را برای نبردهای در پیش روی فصل ایجاد کند و به وضوح می‌توان دید که سپیدهای مادرید، سخت محتاج این پیروزی هستند.

دیدار دور رفت مرحلۀ نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری میان رئال مادرید و بارسلونا دویست و هفتاد و سومین تقابل آنها در مجموع تمام تورنمنت‌ها خواهد بود، که به تفکیک آمار، 77 نبرد در لالیگا، 33 نبرد در کوپا دل‌ری، 14 نبرد در سوپرجام اسپانیا، 8 نبرد در لیگ قهرمانان اروپا و 34 نبرد در بازی‌های خارج از چارچوب تورنمنت‌ها و دوستانه، می‌باشد.

برتری آمار در اکثر جوانب با کاتالان‌هاست! چرا که در مجموع 272 نبرد قبلی، سهم بارسلونا 113 پیروزی و سهم رئال مادرید 99 برد بوده است تا 60 دیدار باقی مانده، با نتیجۀ تساوی خاتمه یافته باشد، در زمینۀ گل‌زده نیزکاتالان‌ها دست برتر را دارند، چرا که آنها با 477 گل زده در مجموع این دوئل‌ها توانسته‌اند از رئال مادرید با 446 گل‌زده پیشی گرفته و 399 امتیاز را از دشمن دیرینۀ‌شان بگیرند.

رئال مادرید نیز در برابر بارسلونا چندان دست و پا بسته هم ظاهر نشده است! چرا که آنها در دوئل‌های برگزار شده در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا، برتری آماری را در کسب پیروزی، از آن خود کرده‌اند! 72 پیروزی قوهای سپید در لالیگا برابر بارسلونا که در این تورنمنت توانسته 71 بار رئالی‌هار از پیش رو بردارد و همچنین 3 پیروزی کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل 2 پیروزی بلوگراناها، مایۀ آن شده است تا شاگردان سولاری نیز سر خود را بالا بگیرند و حرف‌های بسیاری را برای گفتن، مقابل حریف داشته باشند.

در زمینۀ تقابل‌های رو در روی این دو تیم در چارچوب رقابت‌های کوپا‌ دل‌ری اما آمار برتر در دستان بارسلونا است! چرا که آنها موفق شده‌اند 14 بار بر رئال مادرید غلبه کنند و در سمت مقابل رئالی‌ها 12 بار توانسته‌اند مردان والورده را از پیش رو بردارند؛ لازم به ذکر است بهترین پیروزی رئال مادرید برابر بارسلونا به برد 11_1 (کوپا دل‌ری) 19 ژوئن 1943 و همچنین بهترین پیروزی بارسلونا برابر رئال مادرید، در 13 نوامبر 1913 با نتیجۀ 7_0، حاصل شده است.

لیونل مسی ابرستارۀ آرژانتینی کاتالان‌ها،با 26 گل زده به عنوان گلزن‌ترین دوئل‌های ال کلاسیکو به حساب می‌آید و بیشترین حضور در این نبردها، از آن مانوئل سانچز مارتینز (مدافع کلاسیک رئال مادرید) با 43 حضور است، در دورۀ حاضر، سرخیو راموس با 37 حضور و لیونل مسی با 36 حضور، پرسابقه‌ترین بازیکنان دو تیم در این میدان بزرگ، محسوب می‌شوند.

برچسب‌ها: تاریخچه رئال مادرید بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

108 سوته دلان551397/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi