خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,788

کار سخت مهاجمان جوان استقلال

کار سخت مهاجمان جوان استقلال
استقلال در خط حمله ترافیک عجیب و باورنکردنی دارد و بازیکنان جوان تر این تیم کار بسیار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی خواهند داشت.

استقلال در پست مهاجم مرکزی حالا مرتضی تبریزی، روح الله باقری، ایسما، اللهیار صیادمنش و معراج پورتقی را در کنار سجاد آقایی در اختیار دارد که در این میان اولویت با حضور بازیکنانی مانند ایسما و تبریزی خواهد بود و گزینه های دیگر که جوانهای استقلال را شامل می شود، کار سختی برای حضور در زمین دارند.

صیادمنش که در نیم فصل اول نمایش خوبی داشت و توانست به تیم امید نیز برسد و برای استقلال نیز بازیکن تاثیر گذاری بود، حالا باید رقابت سختی را برای رسیدن به ترکیب با موفقیت سپری کند. از سوی دیگر این شرایط برای پورتقی و آقایی جوان بسیار سخت تر است و حتی شاید روح الله باقری نیز نتواند خیلی فرصت برای درخشش پیدا کند.

استقلال در دیگر پست های مانند وینگر و هافبک نیز جوانان زیادی دارد که در ادامه مسابقات فرصت زیادی نخواهند داشت و باید از حداقل فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنند تا بتوانند آینده خود را تامین کنند.

برچسب‌ها: استقلال مهاجمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

45 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/11/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi