خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,442

مربیان ایرانی گر حمایت شوند می‌توانند مثل کی‌روش نتیجه بگیرن

مربیان ایرانی گر حمایت شوند می‌توانند مثل کی‌روش نتیجه بگیرن
ورزش 11 - یحیی گل‌محمدی با اشاره به شرایط فعلی پدیده در آستانه شروع نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر گفت: شرایط تیم ما نه خوب است نه بد. اردوی خوبی در کشور ترکیه داشتیم و جدا از تمرینات خوبی که انجام دادیم، دو بازی دوستانه هم برگزار کردیم. از امکانات فوق‌العاده در ترکیه استفاده کردیم ولی بعد از بازگشت به مشهد، دوباره به زمین‌های بی‌کیفیت رسیدیم که این کار ما را دوباره سخت کرد. قرار بود یک بازی دوستانه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کنیم ولی اجاره این ورزشگاه بسیار بالا بود و باشگاه هم حاضر نشد چنین هزینه‌ای انجام دهد. این یک شکست در برنامه‌ریزی ما بود که امیدوارم تبعات منفی نداشته باشد.
گل‌محمدی در ادامه در خصوص جدایی کارلوس کی‌روش عنوان کرد: کی‌روش 8 سال در ایران کار کرد و مثل هر مربی روزهای خوب و بد داشت. او تأثیرات مثبت خودش را گذاشت که می‌توان به اتحاد تیمی تیم ملی، ایجاد نظم و انضباط، سازمان دهی تیمی و ... اشاره کرد. ما دو دوره هم به جام جهانی رفتیم ولی در جام ملت‌های آسیا موفقیتی کسب نکردیم. در این‌که کی‌روش مربی بزرگی است شکی وجود ندارد و این مربی تأثیر مثبت خودش را در تیم ملی گذاشت.
وی در رابطه با این‌که سرمربی بعدی تیم ملی باید خارجی باشد یا ایرانی تأکید کرد: من موافق استفاده از سرمربی خارجی با کیفیت هستیم ولی تا چه زمانی می خواهیم به نیروهای خارجی دل ببندیم؟ برای آوردن مربی خارجی بزرگ و سرشناس باید هزینه سنگینی را متحمل شویم ولی این پول می‌تواند صرف تیم‌های پایه و بهبود ساختار فوتبال ایران و تیم ملی شود. از طرفی شرایط اقتصادی در ایران خوب نیست و با این وضعیت درست نیست که برای یک مربی خارجی هزینه کنیم.
گل‌محمدی اظهار داشت: می توانیم به نیروهای داخلی تکیه کنیم. مقام معظم رهبری بارها به استفاده از تولید و امکانات داخلی تاکید کرده‌اند. می‌توانیم به مربی ایرانی دور بدهیم. چه اشکالی دارد امکاناتی که به مربی خارجی می دهیم را در اختیار مربی ایرانی هم قرار دهیم؟ مطمئناً مربیان ایرانی اگر مورد حمایت قرار بگیرند و امکانات لازم در اختیارشان باشد می‌توانند مثل کی‌روش نتیجه بگیرند. برای حل مشکلات فوتبال‌مان، می‌توانیم هزینه کنیم و به جای اینکه پول زیادی صرف آوردن مربی خارجی کنیم، باید زیرساخت‌ها را درست کنیم.
گل‌محمدی گفت: زمان اعتماد کردن به مربیان ایرانی رسیده است. ما سال‌ها است که در آسیا قهرمان نشده‌ایم و در جام ملت‌های 1996 با مایلی‌کهن به مقام سوم رسیدیم. این فدراسیون است که تصمیم می‌گیرد ولی من معتقدم که در این شرایط اقتصادی، آوردن مربی خارجی اشتباه بزرگی است. نباید در این زمینه هزینه سنگینی انجام دهیم و می‌توانیم به مربی ایرانی اعتماد کنیم.

برچسب‌ها: یحیی گل محمدی تیم ملی ایران کی روش پدیده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

140 شهرداد نوین1397/11/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi