خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

لیکنز: طرفدارانی همانند تراکتوری‌ها ندیده‌ام

لیکنز: طرفدارانی همانند تراکتوری‌ها ندیده‌ام
جرج لیکنز در گفتگوی مفصلی با شبکه استانی سهند درباره مسائل این روزهای تراکتورسازی توضیح داد. او درباره دلیل انتخاب تراکتورسازی توضیح داد: چند ماه گذشته تماسی از سوی مالک باشگاه تراکتورسازی داشتم که در مورد مذاکره وارد عمل شویم ولی به دلیل ازدواج دخترم، زمان کافی نداشتم که به همین دلیل مذاکره در کشور ترکیه و به دو ماه آینده موکول کردیم.

جادوگر نیستم ولی از تمام تجربه ام استفاده می کنم

او در خصوص ایده‌های خود به منظور قهرمانی تیم تراکتورسازی تبریز، گفت: اول از همه می خواهم بگویم که من جادوگر نیستم ولی تنها قولی که می توانم بدهم این است که از تمام تجربه خودم برای موفقیت تراکتورسازی استفاده کنم. می‌دانم تمام هواداران عاشق این تیم اند و با این تیم غذا می خورند، می خوابند، بلند می شوند، کار می کنند و تمام عشق شان این تیم است.سیستم در کل بازی شناور است و دوست داریم گل های بیشتری به ثمر برسانیم

لیکنز در خصوص خواسته هواداران به منظور ساختار هجومی و تاکتیک این مربی، اظهار داشت: همانطور که می دانید در تیم ما یا کل فوتبال فقط بازیکن مهاجم نیست که گل می زند بلکه بازیکنان دیگری نیز هستند که از جناح راست، چپ و حتی خط هافبک اضافه می شوند و گل می زنند. این سیستم زیاد معیار نیست که بگویم که ما 1-3-2-4 بازی می کنیم. سیستم در کل زمان بازی شناور است و البته دوست داریم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم. ما همچنین سعی داریم که خط دفاعی را به شکلی تمرین بدهیم که دروازه بر روی همه تیم ها بسته باشد و هیچ گلی دریافت نکنیم. در مورد بازی تاتنهام و دورتموند می خواستم بگویم که تیم تاتنهام با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید که همه دیدند چه سیستم عجیبی را بازی می کند. سیستمی که همه فکر می کردند 1-6-3 باشد. هری کین در این بازی حضور نداشت ولی همه چیز به مهاجم هدف خاتمه پیدا نمی کرد و دیدید آنها توانست 3 گل به ثمر برسانند
سوگیتا علمکرد صعودی دارد

جرج لیکنز در خصوص عدم استفاده از احسان پهلوان در ترکیب تیم تراکتورسازی، توضیح داد: در بازی اول تراکتورسازی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر مقابل تیم نفت مسجد سلیمان، احسان پهلوان به دلیل مشکلی که برای فرزندش رخ داده بود، شب قبل از روز بازی اردوی تیم را ترک کرد که نتوانستیم از این بازیکن استفاده کنیم. این بازیکن روز بعد از بازی به جمع تیم اضافه شد که باید بدانیم در این پست بازیکنی همانند سوگیتا داریم که عملکرد صعودی داشته است و واقعا از عملکرد این بازیکن راضی هستیم. من خیلی دوست دارم که در پست های مختلف رقابت وجود داشته باشد.
ورزشگاه 100 هزار نفری

جرج لیکنز در خصوص نیاز تراکتورسازی به ساخت ورزشگاه بزرگتر، اظهار داشت: من اینجا هستم تا تیم بزرگی را بسازم و وظیفه دیگران است تا ورزشگاه بزرگی بسازند. همانگونه که می دانید رئیس باشگاه آینده نگر هستند و شنیده ام که می خواهند در آینده ورزشگاه خیلی بزرگی بسازند. به نظر من با ساخت ورزشگاه 100 هزار نفری با این حمایت هواداران، ظرفیت تکمیل می شود. ما همچنین برنامه هفتگی، ماهانه و تا پایان فصل داریم که البته برنامه دورنما برای فصل آینده وجود دارد. می خواهیم روز به روز عملکرد تیم بهتر شود. آقای زنوزی در اردیبهشت ماه این باشگاه را خریداری کرده اند و همه چیز جدید است که ما سعی می کنیم بهترین باشیم. امکانات سخت افزاری تهیه می کنیم. همه کادر اجرایی و فنی به غیر از آقای پاتریک، ایرانی هستند که از آن ها تلاش می کنم. برای موفقیت تیم، تلاش همه نیاز است.

لیکنز در پایان، عنوان کرد: من خیلی خوشحال هستم که در این باشگاه هستم و همچنین از اعتماد مالک و هواداران این خوشحالی را دارم. امیدوارم کاری که با تیم ملی بلژیک کردم و به بهترین تیم دنیا تبدیل شد را در اینجا انجام بدهم. یاشاسین تراکتور.

برچسب‌ها: ترختور تیراختور آزربایجان یاشاسین آذربایجان لیکنز بلژیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

54 ابلیس131397/11/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi