خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

درخشش ستاره هلندی بایرن‌مونیخ زیر نظر وینسنت کمپانی در بلژیک

درخشش ستاره هلندی بایرن‌مونیخ زیر نظر وینسنت کمپانی در بلژیک
اکثر هواداران باواریایی ها دو معجزه یاشوا زیرکزی در پایان سال 2019 میلادی را به خوبی به خاطر دارند.

به نقل از رسانه های آلمانی، یاشوا زیرکزی در دو بازی اول خود در بوندسلیگا در اواخر مسابقه به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و هر دو بار گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. در حالی که این بازیکن نشان داد که چه پتانسیل زیادی در خط حمله دارد، اما باز هم حضور در ترکیب تیم اول شهر مونیخ در زمانی که بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی، توماس مولر و سرژ گنبری وجود دارند، کار بسیار سختی است.
به جای حضور در تیم دوم ، بایرن مونیخ او را به تیم ایتالیایی پارما قرض داد. متأسفانه این مرد جوان هلندی در دوران حضورش در ایتالیا دچار مصدومیت LCL شد و تنها توانست چهار مسابقه انجام دهد؛ اما اکنون یاشوا زیرکزی به صورت قرضی در بلژیک حضور دارد و برای آر اس سی اندرلخت بازی می کند. زیرکزی زیرنظر چهره آشنایی به نام وینسنت کمپانی، ممکن است سرانجام روزی شکوفا شود. آمار زیرکزی در بلژیک آن قدر خوب بوده که با تمجید سرمربی تیم همراه شود.
قرارداد قرضی یاشوا زیرکزی با اندرلخت در تابستان به پایان می رسد. زیرکزی امیدوار است تا آن زمان به عملکرد خوب خود ادامه داده و نشان دهد که چرا سزاوار فرصتی برای ورود به ترکیب بایرن مونیخ است. زیرکزی در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد به حرفه‌ اش در بایرن مونیخ ادامه دهد، گفت: "دوران من در بایرن هنوز به پایان نرسیده است."
گفتنی است زیرکزی طی بیست و چهار بازی، 10 گل و هشت پاس گل برای اندرلخت ثبت کرده است. زیرکزی 1439 دقیقه برای این تیم بلژیکی به میدان رفته و آمار هر 143 دقیقه یک گل، هر 179 دقیقه یک پاس گل و هر 79 دقیقه یک گل/پاس گل را از خود بر جای گذاشته است. زیرکزی همچنین چهار دبل و یک هت تریک (گل و گل/پاس گل) در این تیم به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ آلمان ستاره بلژیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

204 ⭐ Fc Taha ⭐1400/10/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi