خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

قرارداد قرضی آلکاسر با دورتموند، دائمی شد

قرارداد قرضی آلکاسر با دورتموند، دائمی شد
باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرد که از گزینه خرید دائمی پاکو آلکاسر که در قرارداد قرضی او وجود داشته استفاده کرده و قرارداد آلکاسر با دورتموند دائمی شده است.
به گزارش "ورزش سه"، پاکو آلکاسر، ملی‌پوش اسپانیایی که در ابتدای فصل از باشگاه بارسلونا به عنوان بازیکن قرضی تا پایان فصل به بوروسیا دورتموند ملحق شده بود، حالا بنا بر اعلام باشگاه دورتموند، بافعال شدن بند دائمی کردن این قرارداد توسط دورتموند، با پرداخت 28 میلیون یورو از سوی باشگاه آلمانی به بارسلونا رسماً به عنوان بازیکنی دائمی، دورتموندی شده است.
باشگاه بارسلونا هم در وبسایت خود اعلام کرد که بر اساس توافق دو باشگاه، بوروسیا دورتموند ابتدا 23 میلیون یورو بابت آلکاسر به بارسا خواهد پرداخت و سپس 5 میلیون یوروی دیگر نیز بر اساس بندهای دیگر قرارداد به این باشگاه کاتالان پرداخت خواهد کرد. همچنین بر اساس قرارداد امضا شده بین دو باشگاه، در صورت فروش آلکاسر به یک باشگاه سوم، 5درصد سود حاصله قرارداد جدید به بارسلونا پرداخت خواهد شد.
آلکاسر در فصل جاری بوندس‌لیگا تا کنون 14 بار با پیراهن زرد دورتموند برای زنبورهای آلمانی به میدان رفته و 12 گل به ثمر رسانده است. با توجه به اینکه آلکاسر تنها در 5 بازی از ابتدا برای دورتموند به میدان رفته آمار گلزنی او خارق‌العاده بوده است.
این در حالی است که آلکاسر در دوران حضور در بارسلونا در 50 بازی برای این تیم موفق به زدن 15 گل شده بود.

برچسب‌ها: آلکاسر بارسلونا دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

116 Shaya82101397/11/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi