خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

بعید است بارسلونا بتواند هالند را جذب کند

بعید است بارسلونا بتواند هالند را جذب کند
در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال انتقال ارلینگ هالند به بارسلونا به گوش رسیده است.

ملاقات خوان لاپورتا با مینو رایولا، مدیربرنامه این بازیکن، به این شایعات دامن زده و در عین حال این ایجنت ایتالیایی مدعی شده که بارسا جز چهار گزینه محتمل برای جذب این ستاره نروژی است.

ژاوی هرناندز در تلاش است تا تیمش را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بهبود ببخشد و هرچند هالند بیشتر گزینه خرید تابستان است تا زمستان، اما با این حال تباس معتقد است که خرید این بازیکن با توجه به شرایط مالی بارسا محتمل نیست.

تباس در رویداد لالیگا 2019 گفت:« من فکر نمی‌کنم جذب هالند برای بارسلونا ممکن باشد چون شرایط اقتصادی آنها خوب نیست و محدودیت مالی زیادی دارند. شرایط بسیار خاصی باید شکل بگیرد و بعید است که رایولا نیز این بازیکن را ارزان بفروشد. او همه بازیکنان را به بالاترین قیمت می‌فروشد.»

بارسلونا جز سه باشگاهی بود که در این تابستان با قرارداد سی وی سی مخالفت کرد اما حالا گفته می‌شود که در حال مذاکره در این باره است.

تباس در این باره نیز اظهار داشت:« بله، می‌دانم که بارسا در حال مذاکره با سی وی است اما نمی‌دانم چرا دارد چنین کاری را انجام می‌دهد. وقتی رئال مادرید در لوایح قانونی حضور دارد ترسناک است و ما به آن عادت داریم. ما بیش از 50 بار چنین درگیری داشتیم و می‌دانیم که امروز در یکی دیگر پیروز شده‌ایم. اگر قرار بود با همه تهدیدها روبرو شوم، امروز اینجا نبودم.»

برچسب‌ها: دورتموند ارلینگ هالند بارسلونا لالیگا خاویر تباس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 هلنـد1400/09/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi