خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

تمرین روحیه برای مقابله با ویتنام

تمرین روحیه برای مقابله با ویتنام
ویتنام، دومین حریف ایران در راه کسب عنوان قهرمانی آسیا خواهد بود. حریفی که پله پله راه قدرتمند شدن را طی می‌کند و حالا به دنبال این است با عرض اندام برابر تیم نخست آسیا، اعتبار جدیدی برای خود دست و پا کند. ویتنامی‌ها در بازی برابر عراق به خوبی از نقاط ضعف حریف استفاده کردند و توانستند دو بار پیش بیافتند اما کم تجربه بودن بازیکنان جوانشان باعث باخت تلخ آن‌ها شد.

حالا شاگردان کارلوس کی‌روش به زعم مرد پرتغالی دومین فینال خود را پیش رو دارند. بازیکنان ظهر امروز آخرین تمرینشان را در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی انجام دادند. تمرینی که شادابی فراوانی داشت و صدای خنده بازیکنان فضای استادیوم را به تسخیر خود درآورد.

در گوشه‌ای از تمرین بازیکنان با علیرضا جهانبخش که به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته و به تمرینات گروهی بازگشته شوخی فراوانی انجام می‌دهند و در گوشه‌ای دیگر مهدی طارمی توسط شوخی با دیگر یارانش، فضای با نشاطی را حاکم کرده است. فضایی که یوزهای ایرانی را برای شکار تیم زیرکی مانند ویتنام آماده می‌کند.

این روحیه مناسب از سوی بازیکنان و کادر فنی در کنار نمایش خوب تیمی ایران، مردم را به شکستن طلسم ۴۵ ساله برای قهرمانی در آسیا امیدوار می‌کند. طلسمی که حالا می‌تواند به دست یکی از طلایی‌ترین نسل‌های تاریخ فوتبال ایران شکسته و زیر پا خرد شود.

برچسب‌ها: ایران ویتنام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

128 Girona Fc1397/10/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi