خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

ترکیب احتمالی ایران مقابل ویتنام

ترکیب احتمالی ایران مقابل ویتنام
دومین بازی ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 امروز از ساعت 14:30 در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی مقابل ویتنام خواهد بود، تیمی که در بازی اول مقابل عراق تا آخرین دقیقه به تساوی 2-2 رسیده بود اما روی ضربه ایستگاهی مهارنشدنی ستاره چپ پای عراق شکست را پذیرفت تا امروز برای زنده نگه داشتن آخرین شانس های خود به مصاف مدعی اول قهرمانی این دوره برود.

کارلوس کی روش دیروز با اشاره به این که نمایش ویتنام برابر عراق هشدار و تلنگر مناسبی بود که بازیکنان تیم ملی رقیب را دست کم نگیرند عملا این پیام را ارسال کرد که امروز با همان ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت تا کار را به اما و اگر نسپارد. ترکیبی با همان اسکلت بازی با یمن و تنها با یکی دو تغییر احتمالی که برحسب شرایط بازی و عملکرد بازیکنان اتخاذ خواهد شد.

علیرضا بیرانوند همچنان گزینه اصلی برای حراست از چارچوب دروازه ایران خواهد بود. گلر سرحال و آماده تیم ملی که یکی از پنج کاندیدای کسب عنوان بهترین گلر جام لقب گرفته است در بازی با یمن یک بار هم محک نخورد و به غیر از یکی دو شوت دقایق ابتدایی بازی دیگر تصویری از او دیده نشد.

اما یکی از تغییرات احتمالی ترکیب امروز می تواند در ساختار تدافعی باشد، جایی که سیدمجید حسینی بعد از اشتباهات عجیب در نیمه نخست برابر یمن به احتمال فراوان همچنان نیمکت نشین خواهد بود تا پژمان منتظری از ابتدا به میدان برود و زوج مرتضی پورعلی گنجی قلمداد شود .

رامین رضائیان بعد از نمایش درخشان برابر یمن همچنان انتخاب اول در پست دفاع راست خواهد بود تا وریا غفوری از شانس چندانی برای بازگشت به ترکیب اصلی برخوردار نباشد. مدافعی آماده و سرحال که نفوذها و ارسال های او در بازی با یمن به خصوص روی پاس گل دیدنی برای مهدی طارمی همه را به تحسین واداشت.به این ترتیب ترکیب و چیدمان 11 نفر احتمالی ایران برابر ویتنام به این شکل خواهد بود؛

"علیرضا بیرانوند؛ رامین رضائیان، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، احسان حاج صفی؛ امید ابراهیمی؛ اشکان دژاگه، سامان قدوس، مهدی طارمی، مهدی ترابی؛ سردار آزمون".

برچسب‌ها: ترکیب احتمالی ویتنام ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

147 Girona Fc1397/10/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi