خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,365

انگیزه بالا بهترین کادو برای تولد پژمان

انگیزه بالا بهترین کادو برای تولد پژمان
تمرین ریکاوری امروز ملی پوشان پس از پیروزی پر گل برابر یمن با جشن تولدی همراه بود که بازیکنان برای پژمان منتظری گرفته بودند؛ البته که این مدافع مهم ترین هدیه را شب گذشته و هم زمان با سالروز تولدش از کی روش دریافت کرده بود.

نمایش نه چندان مطمئن مجید حسینی مدافع جوان تیم ملی سبب شد تا مقابل یمن هم تیمی سابق و با تجربه او بهترین گزینه برای جایگزینی حسینی از نگاه کی روش باشد و منتظری در نیمه دوم به ترکیب رسید و این در شرایطی بود که حتی امکان خط خوردن نام پژمان هم از فهرست ملی پوشان پیش از اعلام فهرست 23 نفر نهایی تیم ملی وجود داشت.
این اتفاقات سبب شده بود تا منتظری امروز با انگیزه ای بالا در تمرینات تیم حضور داشته باشد و حالا امید زیادی برای حضور فیکس در دومین دیدار تیم ملی در شرایطی دارد که شمع تولد 36 سالکی اش را فوت کرد.

برچسب‌ها: پژمان مجید حسینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

67 Girona Fc1397/10/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi