خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,127

رئال مادرید به دنبال بهبود آنتی رکورد فاجعه بار

رئال مادرید به دنبال بهبود آنتی رکورد فاجعه بار
با ورود سانتیاگو سولاری، نتایج ضیف روزهای حضور خولن لوپتگی فراموش شد اما رئال مادرید در 41 بازی اخیر خود در ابتدای سال های میلادی جدید تنها موفق به کسب 8 پیروزی شده و امیدوار است برای حفظ فاصله با صدر جدول و البته امیدواری برای فتح لالیگا، این روند با برتری مقابل ویارئال در سال 2019 بهبود یابد.

در 3 سال اخیر، رئال مادرید بعد از فتح جام باشگاه های جهان هرگز موفق به کسب پیروزی در اولین بازی سال جدید خود نشده و در حالی آمار 19 درصد موفقیت را کسب کرده که این نرخ در مقایسه با بارسلونا که 42.5 درصد پیروز شده و اتلتیکو مادرید با 32 درصد پیروزی، فاصله زیادی داشته است.

رئال مادرید باید فردا و در اولین بازی خود در سال 2019، در استادیوم لاسرامیکا مهمان ویارئال افت کرده و رده هجدهمی باشد اما این بازی در شرایطی برگزار خواهد شد که در 18 تقابل در این استادیوم، کهکشانی ها 50 درصد به پیروزی رسیده اند و 3 شکست و 6 تساوی حاصل دیگر بازی های آنها برابر زیر دریایی های زرد بوده است.

برچسب‌ها: رئال مادرید لوپتگی سولاری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

128 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/10/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi