خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,138

درخواست پرز از سولاری: به ایسکو فرصت بده

درخواست پرز از سولاری: به ایسکو فرصت بده
رئال که روز چهارشنبه مقابل زسکا در خانه با شکست 3-0 مرحله گروهی چمپیونزلیگ را به پایان رسانده بود، شب گذشته مهمانی کریسمس را با حضور بازیکنان تیم فوتبال و بسکتبال برگزار کرد. در این مراسم، پرز که طعم این شکست و اتفاقاتش را فراموش نکرده بود، از بازیکنان و کادر فنی خواست که اتحاد خود را حفظ کرده و رابطه شان را گرم تر و صمیمی تر کنند.

دیدار مقابل رایو وایه کانو و پس از آن جام باشگاه های جهان، فرصتی مناسب برای رئال است تا روزهای سخت خود را فراموش کرده و رویکردی مثبت در پیش بگیرد. پرز با ایسکو بیش از دیگر بازیکنان گرم گرفت زیرا به خوبی می‌داند که ناراحتی او به تیتر یک روزنامه ها تبدیل خواهد شد و ستاره اسپانیایی، در حال حاضر بدترین روزهای فوتبالی اش در رئال را تجربه می‌کند.

باشگاه به سولاری اعتماد دارد ولی پرز از سرمربی تیمش درخواست کرده که فرصت و زمان بیشتری به ایسکو بدهد تا شرایط را به نفع خود عوض کند. نکته دیگر جشن شب گذشته، جشن پیروزی تیم بسکتبال رئال در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا بود و از همین رو از بازیکنان تیم بسکتبال تقدیر ویژه ای به عمل آمد.

بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه نیز یک گوشی تلفن همراه از طرف باشگاه به مناسب سال نو میلادی هدیه گرفتند.

برچسب‌ها: رئال مادرید ایسکو پرز سولاری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

103 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/09/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi