خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,138

سولاری - یک موفقیت دیگر - آشتی با ایسکو

سولاری - یک موفقیت دیگر - آشتی با ایسکو
امشب رئال مادرید در حالی در مقابل تیم والنسیا قرار گرفت که کروس هافبک بازی ساز و مارسلو بهترین مدافع چپ حال حاضر و کاسمیرو یکی از ارکان اصلی رئال به دلیل مصدومیت غایب بودند و این در حالی بود که بعد از شکست 3 بر 0 به ایبار نیاز به پیروزی داشتند تا خود را در کورس قهرمانی لالیگا نگه دارند.
شاگردان سولاری بازی را خوب آغاز کردند و با متحمل کردن فشار سنگین به مدافعان والنسیا در نیمه اول توانستند با اشتباه مدافع والنسیا 1 بر 0 نیمه اول را برنده به رختکن بروند.
اما در نیمه دوم هم کهکشانی ها بیکار ننشتند و با حملات متعدد و دنباله دار در دقایق پایانی با پاس گل بنزما و ضربه نهایی واسکز به گل رسیدند و توانستند بازی را 2 بر 0 ببرند تا خاطره بد باخت به ایبار را فراموش کرده و با قدرت بیشتری برای ادامه فصل بجنگند.
اما نقطه قابل توجه بازی ورود ایسکو به زمین بود که میتواند نشان دهنده ی آشتی سولاری و ایسکو باشد. ایکو هم با ورودش به زمین عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرد و توانست با پاسی که به کارواخال داد در نهایت منجر به گل دوم رئال بشود.

برچسب‌ها: سولاری رئال مادرید ایسکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

132 کارلوس-کریس1397/09/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi