خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,442

انصاری فرد: به لیگ برتر صعود می‌کنیم

انصاری فرد: به لیگ برتر صعود می‌کنیم
انصاری‌فرد درباره بازی در ناتینگهام در لیگ دسته یک گفت: این‌جا در انگلیس بازی‌ها خیلی فشرده است. این چیزی است که من خیلی دوست دارم و با مثلا یونان فرق می‌کند که هفته‌ای یک بازی انجام می‌شود، مگر تیم شما در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا باشد.

انصاری‌فرد که پیشینه بازی در لیگ‌های یونان، اسپانیا و ایران را نیز در کارنامه دارد درباره مقایسه این لیگ‌ها گفت: خیلی سخت است که بتوان این لیگ‌ها را مقایسه کرد. رقابت در لیگ دسته یک انگلیس بسیار سخت است چون در هر هفته دو بار بازی می‌کنید و زمان کمی دارید تا به خودتان بیایید. هر بازی مثل یک جنگ واقعی است. ما باید بتوانیم از بازی‌های خانگی خودمان به خوبی استفاده کنیم و ۳ امتیازهای خانگی را به دست بیاوریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. مهم‌ترین موضوع همین است که بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: فوتبال برای هواداران است و جو فوتبالی این‌جا با بقیه جاها فرق می‌کند. این‌جا حمایت خیلی خوبی از ما می‌شود و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. ما به کمک هواداران‌مان نیاز داریم تا بتوانیم ۳ امتیازها را به دست بیاوریم و مسیر صعود خودمان را به لیگ برتر هموار کنیم.

ناتینگهام فارست باید شنبه در لیگ دسته یک انگلیس برابر پرستون دیدار کند.

برچسب‌ها: کریم انصاری فرد تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

67 Fc Lahijan Ak021397/09/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi