خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

بحران در خط دفاعی ، کمتر از یک هفته تا بازی با بارسلونا

بحران در خط دفاعی ، کمتر از یک هفته تا بازی با بارسلونا
در حال حاضر هر 4 مدافع میانی اتلتیکو مصدوم هستند!

در فاصله 13 روز تا بازی حساس مقابل بارسلونا، اتلتیکو مادرید هیچ یک از مدافعان میانی‌اش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد!

اتلتیکو مادرید شب گذشته موفق شد برد فوق العاده شیرینی را مقابل بیلبائو کسب کند و 23 امتیاز شود. تیم سیمئونه اگرچه روند خوبش را تا پیش از وقفه بازی‌های ملی ادامه داد اما یک مصدوم دیگر روی دستش پیدا کرد. در واقع مصدوم دادن اتلتیکو در بازی‌ها دیگر به یک اتفاق عادی برای چولو تبدیل شده چون اخیرا هر بار یکی از مدافعانش را به همین دلیل از دست می‌دهد. اوضاع اما از چیزی که فکر می‌کنید، بحرانی‌تر است.

شب گذشته نوبت گودین بود تا مصدوم شود. دیگو اگرچه ناچارا تا انتها در بازی ماند و اتفاقا گل پیروزی بخش تیمش را هم به ثمر رساند اما خودش هم اعتراف کرد ماهیچه ران پای راستش دچار پارگی شده و حداقل 3 هفته او را از میادین دور می‌کند. این یعنی غیبت قطعی او در بازی حساس با بارسلونا. اما گودین تنها نیست.

در چند بازی اخیر، به ترتیب استفان ساویچ، خوزه خیمنز و لوکاس هرناندز هم مصدوم شدند. ساویچ پس از هشت هفته غیبت به میادین برگشت اما به نظر مصدومیتش عود کرده است. خوزه خیمنز ظاهرا قرار نیست کابوس مصدومیت دست از سرش بردارد و بلافاصله پس از بازگشت، دوباره مصدوم می‌شود. لوکاس هرناندز هم مقابل رئال سوسیداد بین دو نیمه تعویض شد. سیمئونه در این چند بازی مجبور شد از مونترو، مدافع تیم دوم و حتی سائول نیگز در مرکز خط دفاعی استفاده کند.

در حال حاضر اصلا مشخص نیست آیا هیچ کدام از این 4 مدافع به بازی با بارسلونا می‌رسند یا خیر. گودین به احتمال قریب به یقین در این بازی بزرگ غایب خواهد بود و سه مدافع دیگر هم باید دید چگونه ریکاوری می‌کنند.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید لالیگا بارسلونا فوتبال بحران خط دفاعی اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

241 پرسپولیس‌‌‌1397/08/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi