خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

جنوا 1-2 ناپولی؛ شاگردان آنچلوتی همچنان در تعقیب بانوی پیر

جنوا 1-2 ناپولی؛ شاگردان آنچلوتی همچنان در تعقیب بانوی پیر
دو تیم فوتبال جنوا و ناپولی در استادیوم لوئیجی فراریس شهر جنوا به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار که در شرایط جوی بسیار عجیبی برگزار گردید آن چنان از نظر فنی از کیفیت بالایی برخوردار نبود و با توجه به آب گرفتگی زمین انجام حرکات تاکتیکی و تکنیکی برای بازیکنان دو تیم بسیار دشوار بود.

اما بازیکنان جنوا در همان نیمه اول توانستند توسط بازیکن ساحل عاجی خود، کریستیان کوامه در دقیقه 20 به گل اول خود دست یابند و نیمه اول را به همین نتیجه به رختکن بروند. اما با آغاز نیمه دوم این شاگردان آنچلوتی بودند که توانستند بر توپ و میدان تسلط پیدا کنند و به گل برسند.

ابتدا در دقیقه 62 این فابیان رویز بود که توانست بر روی پاس دریس مرتنز گل اول ناپلی ها را به ثمر برساند و سپس در دقایق واپسین این دیدار گل به خودی داویده بیراسچی مدافع ایتالیایی جنوا در دقیقه 86 موجب گردید تا ناپولی 3 امتیاز این دیدار را به دست آورد.

با کسب این نتیجه آبی های شهر ناپل با یک بازی بیشتر نسبت به یوونتوس و اینترمیلان با کسب 28 امتیاز با 3 امتیاز کمتر از بانوی پیر و 3 امنیاز بیشتر از اینترمیلان در رده دوم جدول قرار گرفت تا همچنان امیدوار به لغزش یووه در هفته های آتی باشد.

برچسب‌ها: ایتالیا ناپولی جنوا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

143 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/08/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi