خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

گتوزو: میلان زیبا بازی می کند، اما کسب سه امتیاز هم لازم است

گتوزو: میلان زیبا بازی می کند، اما کسب سه امتیاز هم لازم است
گتوزو ترجیح می دهد به جای بازی های زیبا، روسونری سه امتیاز را کسب کند.

از هفته ششم رقابت های سری آ، دو تیم امپولی و میلان به مصاف هم خواهند رفت. جنارو گتوزو در نشست مطبوعاتی پیش از بازی، به خبرنگاران گفت:

مقابل آتالانتا دقیقا به نحوی که می خواستیم بازی کردیم، اما ناگهان از کار افتادیم. در عرض 25 دقیقه هفت شوت به سمت دروازه زده شد که واقعا نگران کننده است. امتیازهای زیادی از دست می دهیم. باید به کیفیت خودمان ایمان داشته باشیم. با باشگاه موافقم که باید بهتر از فصل گذشته باشیم. خوب بازی می کنیم، اما تمام کنندگی خوبی نداریم. تاندون عضله هیگواین با آسیب دیدگی مواجه است که البته خبر جدیدی نیست. این یک زخم کهنه در بدن اوست. باید ببینیم فردا می تواند بازی کند یا خیر.
جک تکنیکی بازی می کند، سریع است و در فضاهای خالی خوب می دود. یادم می آید دورانی زیر نظر آنچلوتی داشتیم که از روی ضربات ایستگاهی گل های زیادی دریافت می کردیم. بعد از آن، اوقاتی بود که همیشه 1-0 پیروز می شدیم و همیشه ضدحمله می زدیم. اعتماد به نفس ما کم است و گاهی می ترسیم که نکند نتوانیم با سه امتیاز را از آن خود کنیم. زیبا بازی می کنیم، اما ترجیح می دهم سه امتیاز را هم کسب کنیم.
تنها تیمی نیستیم که میانگین سنی کمی دارد. پس این یک بهانه نمی تواند باشد. باید یاد بگیریم چگونه از دریافت گل های ساده بپرهیزیم. باید بیشتر از این ها موقعیت خلق کنیم. در این لحظه، من حتی نگرانم که وقتی 2-0 پیش هستیم، نتوانیم پیروز شویم. باید نوع خاصی از فوتبال را ارائه دهیم. چه موقعی که توپ دست ماست، چه موقعی که بدون توپ بازی می کنیم. ممکن نیست در همه دوئل های تن به تن پیروز شویم، ولی باید از این جهت بهتر شویم. صادقانه بگویم، لازم است در بخش دفاعی و هجومی بازی خودمان، خیلی بهتر شویم. وقتی پیش می افتیم، بازیکنانم مضطرب بازی می کنند. امپولی تیم سرسختی است. نمی خواهم بی نقص باشیم، فقط می خواهم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. در حال حاضر تیم فوق العاده ای نیستیم. وقتی لئوناردو می گوید ذهنیت تیم درست نیست، درست می گوید. خیلی چیزها می توانند درست شوند. باید بهتر شویم.
مشکل تیم نداشتن رهبر نیست، چون رومانیولی بالاتر از سنش بازی می کند.

برچسب‌ها: آ ث میلان جنارو گتوزو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

255 Foolad F.c1397/07/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi