خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

گتوزو: عملکردمان در 20 دقیقه ابتدایی بازی شرم آور بود!

گتوزو: عملکردمان در 20 دقیقه ابتدایی بازی شرم آور بود!
سرمربی میلان از نگرش بازیکنانش در آغاز مسابقه با کالیاری به شدت ناراضی است.

از هفته چهارم رقابت های سری آ ایتالیا، میلان میهمان کالیاری بود و در نهایت با گلزنی گونزالو هیگواین به تساوی 1-1 دست یافت. جنارو گتوزو پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

عملکردمان در 20 دقیقه ابتدایی بازی شرم آور بود. در چنین بازی هایی اگر 2-0 عقب بیفتید، نمی توانید برگردید. باید این مشکلات را حل کنیم زیرا نگرش ما در 20 دقیقه ابتدایی بازی افتضاح بود. نیمه دوم برگشتیم و جنگیدیم اما کافی نبود. در پایان نیمه اول کالیاری شایسته پیروزی 2-0 بود.
در حال حاضر من و مسئولان باشگاه باید به این بازیکنان جوان نشان دهیم آنها چقدر خوب هستند زیرا خیلی از آنها هنوز این را متوجه نشده اند. می دانستیم بازی در ساردینیا دشوار خواهد بود اما نمی توانیم در پایان بازی عصبانی باشیم چون پیروزی می خواستیم. باید زودتر به این فکر می افتادیم.
هیگواین اولین گلش را با پیراهن روسونری به ثمر رساند اما در بیشتر دقایق بازی فرصتی به دست نمی آورد و تغذیه نمی شد:

هیگواین به عقب بر می گردد و در خط هافبک هم کمک می کند اما در نیم ساعت اول بازی ندیدم هیچکس از بازیکنان خط هافبک ما به جلو حرکت کنند. باید رو به جلو فشار بیاوریم و توپ های عمقی بیشتری ارسال کنیم، نه فقط با لوکاس بیلیا.
یوونتوس تنها تیم بدون شکست امسال است اما با فرم نه چندان خوب ناپولی، اینتر و رم، از گتوزو سوال شد چقدر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان شانس دارند:

خنده دار است. مسیری طولانی در پیش روی ماست و اگر نتوانیم در چنین بازی هایی پیروز شویم و حتی من فکر می کنم خوش شانس بودیم که از این بازی 1 امتیاز کسب کردیم، پس وقتی مردم می گویند ما تیم دوم یا سوم سری آ هستیم، من می خندم. اگر بتوانیم در بعضی جنبه ها مدیریت داشته باشیم، می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. این تیم پر از شور و اشتیاق است اما باید بازیخوانی بهتری داشته باشیم و نگرش درستی به کار بگیریم.
در 20 دقیقه ابتدایی، ما دقیقا خلاف تمام کارهایی که برایش آماده شده بودیم، بازی کردیم. اگر می خواهیم در این فصل مدعی باشیم، نباید این کار را انجام دهیم.

برچسب‌ها: جنارو گتوزو آ ث میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

117 Foolad F.c1397/06/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi