خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,298

موهایم را زدم تا حاشیه ای به وجود نیاید

موهایم را زدم تا حاشیه ای به وجود نیاید
ستاره فرانسوی منچستریونایتد مدعی شده است که نمی خواهد بهانه ای دست منتقدان بدهد.
کارشناسان یکی از علت های ناکامی منچستر یونایتد را عملکرد ضعیف پل پوگبا می دانند و بار ها این موضوع موجب اختلافاتی میان او و مورینیو شده است. این ستاره فرانسوی اخیرا مدعی شده است که موهای خود را ساده کوتاه کرده است تا بهانه ای دست منتقدان ندهد.

او همچنین افزوده است: الان که من موهایم را ساده کوتاه کردم دیگر شما هیچ سوژه ای ندارید و من در جام جهانی نیز عمدا مدل موهای خودم را تغییر ندادم. نمی خواهم درباره مدل موهای من کسی صحبت کند و دوست دارم که بیشتر توجه ها به عملکرد من باشد و بیشتر می خواهم در زمین حرف های خودم را بزنم.
پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد در خصوص آرایش ساده موهای خود در جریان جام جهانی صحبت کرد.
در فصول اخیر هرگاه منچستریونایتد نتیجه نمی گرفت، بسیاری عدم تمرکز پوگبا در زمین و وسواس فراوان در مدل آرایشش را یکی از دلایل این ناکامی ها می دانستند اما پل پوگبا در جام جهانی آرایش کاملا ساده ای داشت و در زمین نیز فوق العاده بود.
پوگبا گفت: "البته تفاوت در آرایش موهای من باعث کاهش اخبار شما رسانه ها نمی شود اما من عمدا در خلال جام جهانی مدل موهای خود را تغییر ندادم تا مجال کمتری برای صحبت کردن داشته باشید.

من نمی خواهم بهانه گیری های مختلف در مورد موهای خود را بشنوم و علاقه من صحبت کردن تنها در مورد فوتبال و عملکرد من در زمین است و می خواهم تمرکز خود را بیشتر کنم. مردم می گویند من می توانم رهبر تیمم باشم اما من ترجیح می دهم به جای صحبت کردن، این موضوع را در زمین فوتبال نشان دهم."
پوگبا در مورد تصاویری که از سخنرانی او پیش از فینال جام جهانی منتشر شد نیز گفت: "لحظاتی وجود دارد که من می خندم، شوخی می کنم و به رقص هم علاقه زیادی دارم. من دوست دارم از زندگی ام لذت ببرم اما به موقع جدی هم هستم. اگر بتوانم با صحبت کردن به همبازیانم کمک کنم حتما این کار را انجام خواهم داد. جام جهانی مهم است و شما باید بلوغ خود را نشان دهید."

برچسب‌ها: پل پوگبا منتقدان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

89 نیشابور چنو1397/06/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi