خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

کنفرانس مورینیو پیش از دیدار مقابل برایتون

کنفرانس مورینیو پیش از دیدار مقابل برایتون
رضایت از پوگبا و تایید جریمه مارسیال:
حقیقت این است که ما دو سال و چند هفته ای است که با هم هستیم و تنها بازیکنی که در این مدت جریمه شده، آنتونی مارسیال است. پس اینجا افراد به آسانی جریمه نمی شوند. من هرگز تا این اندازه از او رضایت نداشته ام. حقیقت همین است. نمی توانم تقاضا و خواسته بیشتری از پوگبا داشته باشم. او دوشنبه اینجا آمد، تنها سه روز تمرین کرد و من از او خواستم تا در یک بازی که دشواری های بسیاری برای آن داشتیم، به ما کمک کند. او هم این کار را بهتر و چندین بار بیشتر از انتظار ما انجام داد. هنگامی که می گوید این کار را برای طرفداران و تیم انجام داده است، این همان چیزی است که من می خواهم.
در مورد کاپیتانی پوگبا:
خیلی دلگرم هستم اما چه خوب بازی کند و چه نه، این ها جزئی از فوتبال هستند. همه روز بد و یا بالا و پایین دارند. بگذارید به سوال تان بازگردیم: آیا او کاپیتان ما است؟ نه. آنتونیو والنسیا کاپیتان ما است. فکر می کنم قبل از بازی فصل گذشته برابر بازل بود که به کاپیتانی پل به عنوان بازیکنی جوان و با شخصیت خوب که در آکادمی پرورش یافته است و معمولا در ترکیب اصلی قرار می گیرد، فکر کردیم. او از شرایط کاپیتانی در آینده برخوردار است و در ادامه بار دیگر تجربه کاپیتان را خواهد داشت اما با بازگشت آنتونیو، بازوبند کاپیتانی به او می رسد.
یکار با برایتون:
سه ماه قبل ما با نتیجه 1-0 در آنجا شکست خوردیم. آن ها مربی خیلی خوبی دارند، تیم خوبی هستند، ورزشگاه زیبایی دارند و بازی کردن مقابل آن ها دشوار است. آن ها می دانند که باید چگونه بازی کنند، بازیکنان خودشان را حفظ کردند و چند بازیکن جدید به خدمت گرفتند. سبک شان همان سبک سابق است و پس از شکست در بازی ابتدایی، به دنبال جبران کردن هستند. پس بازی سختی برای ما در راه است ولی با توجه به این که تمرینات در طول هفته خیلی خیلی خوب پیش رفتند، اطمینان داریم.
بقای دارمیان:
فکر نمی کنم جدا شود و خودش هم نمی تواند حس بدی در قبال ما داشته باشد چون با توجه به میلی که برای جدایی داشت، درها را برایش باز کردیم اما ظاهرا قرار نیست انتقالی در کار باشد و ماندن متئو خبر خوبی برای من است. او همیشه یک گزینه برای ما است و بازیکنی است که می توانیم به او تکیه کنیم

برچسب‌ها: منچستریونایتد ژوزه مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

104 تپــــراقــــلو1397/05/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi