خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

کنفرانس خبری مورینیو قبل از بازی با سیتی

کنفرانس خبری مورینیو قبل از بازی با سیتی
مصدوم جدیدی در کار نیست. پس مصدومیت مهمی از بازی با یوونتوس نداشتیم. بعضی‌ها دچار کوفتگی شدند ولی فکر نمی‌کنم هیچ یک از آن‌هایی که برابر یوونتوس به میدان رفتند، بیرون بمانند. امروز صبح جمعه است و هنوز
احتمال بازگشت لوکاکو وجود دارد.لوکاکو امروز صبح با تیم تمرین کرد و اگر این تمرین و البته تمرین فردا مثبت باشد، آماده خواهد بود اما در حال حاضر تنها می‌توانم بگویم با تیم تمرین می‌کند؛ واکنش خودش به تمرینات را نمی‌دانم.
درباره شهرآورد و ماهیت ویژه آن پس از اتفاقات فصل قبل:
فکر نمی‌کنم بابت اتفاقات فصل قبل خاص باشد زیرا شهرآورد منچستر همیشه ارزش مستقل خودش را دارد.
پس از رقابت شانه به شانه با چلسی و لیورپول، آیا چنین چیزی مقابل منچسترسیتی هم میسر است؟
تلاش خودمان را خواهیم کرد. نمی‌گویم به واسطه انگیزه و اشتیاق خود موفق خواهیم شد ولی ما دو بازی خارج از خانه دشوار مقابل دو تیم خوب یعنی چلسی و یوونتوس انجام دادیم و با وجود نداشتن نتایج خوب در پیش از آن بازی‌ها، عملکرد و نگرش خوبی داشتیم و توانستیم به نتایج خوبی هم برسیم. پس تلاش خودمان را خواهیم کرد ولی حق با شماست؛ منچسترسیتی تیم بسیار نیرومندی است.
گر منچسترسیتی را شکست بدهید، فاصله دو تیم به شش امتیاز می‌رسد؛ آیا این پیامی برای بازیکنان‌تان خواهد بود؟
اگر مساوی کنیم، اختلاف ۹ امتیاز می‌شود و اگر ببازیم، ۱۲ امتیاز. پس فکر نمی‌کنم این طرز صحیح نگاه کردن به بازی باشد. باید تنها به خود مسابقه فکر کنیم؛ این دیدار به خودی خود به اندازه کافی دشوار است که نیازی به این نباشد تا آن را همراه با جایگاه کنونی و آینده تیم در نظر بگیریم. می‌خواهم به این بازی صرفا به دید یک بازی دشوار جداگانه مقابل تیمی سرسخت نگاه کنیم اما آن‌ها هم فکر می‌کنند که مسابقه سختی در پیش دارند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد ژوزه مورینیو لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

143 تپــــراقــــلو1397/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi