خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

ناجی منچستر کیست...؟!

ناجی منچستر کیست...؟!
منچستریونایتد

یک نمایش ضعیف، ناامیدکننده و پر انتقاد مقابل برایتون، همراه شد با شکست خانگی سنگین مقابل اسپرز، دو شکستی که گردن مورینیو را به زیر گیوتین انتقادات برد. هر چند یونایتد در مقابل برنلی واکنش خوبی نشان داد و با دو گل پیروز شد. اما دو شکست در چهار مسابقه، همین حالا اختلاف قابل توجهی را میان آن ها و چلسی، لیورپول و سیتی ایجاد کرده است.

دو خرید جدید یونایتد هنوز خودشان را در ترکیب تیم نشان نداده اند. بهترین بازیکن فصل تا به اینجا، قطعاً لوک شاو بوده که فراتر از انتظار توانسته در ترکیب اصلی قرار گیرد و بهترین بازیکن تیم در ماه گذشته میلادی لقب گرفت. اما مورینیو قطعاً باید فکری به حال خط دفاع تیمش کند. خوردن هفت گل در ۴ مسابقه، اصلاً راضی کننده نیست. خصوصاً که اسمالینگ، جونز، بایی و لیندولف همگی پر اشتباه ظاهر شدند و حالا مورینیو برای انتخاب زوج خط دفاع با علامت سوال بزرگی روبرو است.

اما مشکلات منچستریونایتد فقط معطوف به داخل زمین نیست. مورینیو از ابتدای تابستان گلایه هایش را شروع کرد، ابتدا بابت در اختیار نداشتن بازیکنان تیمش در اردوی پیش فصل و سپس بابت عدم خرید بازیکن جدید، او مستاصلانه به دنبال جذب یک مدافع بود ولی وودوارد تصور می کرد مدافعین مدنظر، خیلی نمی توانند کیفیت تیم را در بخش دفاعی ارتقا دهند. مارسیال هم نقطه دیگر اختلاف میان وودوارد و مورینیو است. سندروم فصل سوم مورینیو نیز همچنان ذهن خیلی ها را درگیر کرده است.
بایذ منتظر ماند تا مشخص شود ناجی منچستر پس از سیر الکس چه کسی خواهد بود!ایا مورینیو با گذشت زمان میتواند ناجی تیم شود ویا گره به دست زیدان ویا کس دیگه باز می شود...

برچسب‌ها: مورینیو منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

98 پرسپلیس اسیایی11397/06/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi