خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

یوونتوس جانشین دنی آلوس را مشخص کرد

یوونتوس جانشین دنی آلوس را مشخص کرد
بیانکونری قصد دارد برای جذب متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی منچستریونایتد وارد عمل شود.

در روزهای اخیر اخبار فراوانی در مورد قطعی شدن انتقال دنی آلوس، مدافع برزیلی یوونتوس به منچسترسیتی شنیده شده و سران یووه نیز از همین حالا به دنیال جایگزینی برای او هستند.

متئو دارمیان، مدافع 27 ساله و ایتالیایی یونایتد گزینه مورد نظر ماکسی آلگری است و سران یووه نیز از همین حالا مذاکرات را برای جذب او آغاز کرده اند.

نشریه میرر گزارش می دهد که شیاطین سرخ برای فروش دارمیان 20 میلیون پوند درخواست کرده اند. دارمیان فصل گذشته چند بار مورد انتقاد مورینیو قرار گرفت و به نظر می رسد این سرمربی پرتغالی مشکل چندانی با جدایی او نداشته باشد.

دارمیان بعد از درخشش در جام جهانی 2014 و با اصرار لوییس فان خال از تورینو راهی اولدترافورد شد اما در فصول اخیر قادر به تکرار درخشش خود در لباس یونایتدها نبوده است و احتمال فراوانی برای بازگشت او به سری آ وجود دارد.

برچسب‌ها: نقل و انتقالات 2017 یوونتوس نقل و انتقالات اروپا منچستریونایتد منچستر یونایتد متیو دارمیان دنی آلوز دنیل الوز مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

295 السعد قطر1396/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi