خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,338

کی‌روش قرارداد ندارد؛ کی‌روش تماشا می‌کند

کی‌روش قرارداد ندارد؛ کی‌روش تماشا می‌کند
کارلوس کی روش این روزها با لباس شخصی به تمرینات تیم ملی می رود و مثل یک تماشاگر فقط حرکات بازیکنان را نظاره می کند؛ آیا این به معنای نارضایتی از بسته نشدن قراردادش است؟

اگرچه در ظاهر با بازگشت کارلوس کی روش به ایران و حرف هایی که او در برنامه نود پیرامون اتحاد و همدلی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا بر زبان آورد، همه چیز درباره تیم ملی آرام به نظر می رسد اما همین که با گذشت چند روز از شروع اولین اردو بعد از جام جهانی همچنان قرارداد کی روش به امضا نرسیده، می تواند یک حاشیه بزرگ باشد. اتفاقی که هیچ کس دلیلش را تا این لحظه نمی داند و همه در انتظار رسمی شدن فعالیت کی روش در تیم ملی بعد از جام جهانی هستند.

کی روش به ایران برگشته و از حرف هایش اینطور پیداست که بسیار علاقه مند به همراهی تیم ملی در جام ملت های آسیا است. او مدام از هدف بزرگ در این تورنمنت که همان قهرمانی است صحبت می کند و در مصاحبه ای که با برنامه نود انجام داد هم بارها بر این موضوع تاکید کرد. مساله مهم اما امضا نشدن قرارداد جدید این مربی است. با اینکه گفته می شود توافقات نهایی صورت گرفته و همه چیز در مذاکرات خوب پیش رفته اما هنوز رسما چیزی روی کاغذ نیامده و مشخص نیست چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.

برچسب‌ها: تیم ملی کیروش کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

210 دشک سازان1397/06/14

23 شهریور (13:11)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi