خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,671

آلمان 2- سوئد 1؛ مانشافت زنده ماند!

آلمان 2- سوئد 1؛ مانشافت زنده ماند!
گل تماشایی تونی کروس در لحظات پایانی پیروزی برابر سوئد را رقم زد و اجازه نداد امیدهای آلمان برای ماندن در جام جهانی از دست برود.

تیم ملی آلمان که شروع عجیبی با شکست یک بر صفر مقابل مکزیک در جام جهانی 2018 داشت و بزرگترین شگفتی این رقابت‌ها را تا آن زمان رقم زد، امشب هم به مصاف تیم ملی سوئد رفت و امیدوار بود بتواند با پیروزی مقابل این تیم امیدهایش برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی را زنده کند ولی شاگردان یواخیم لوو در دقیقه 32 غافلگیر شدند و با گل چیپ تماشایی اولا تویوونن دروازه خود را باز شده دیدند و در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

مانشافت‌ها در نیمه دوم سراسر حمله شدند و توانستند در دقیقه 48 با گلزنی مارکو رویس نتیجه را مساوی کنند، اما تلاش‌های آنها تا لحظات پایانی هیچ حاصلی نداشت تا سوئد در آستانه 4 امتیازی شدن و حضور در رده دوم جدول بعد از مکزیک 6 امتیازی قرار بگیرند، اما تونی کروس تمام سرنوشت‌های گروه F جام جهانی را در دقیقه 5+90 تغییر داد و روی تاکتیک کار شده، از روی ضربه ایستگاهی دروازه سوئد را به بهترین شکل باز کرد تا آلمان به نخستین 3 امتیاز در این رقابت‌ها دست پیدا کند.

حالا سرنوشت این گروه به روز پایانی بازی‌ها کشیده شد و هر چهار تیم، حتی مکزیک 6 امتیازی ممکن است حذف شود یا کره جنوبی صفر امتیازی صعود کند؛ آلمان و سوئد سه امتیازی هستند و روز پایانی دیدارهای سرنوشت‌سازی مقابل کره و مکزیک دارند.

برچسب‌ها: آلمان سوئد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

205 سیمرغ تخیلی1397/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi