خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

تمهیدات استقلال؛ جای خالی ابراهیمی پر می شود

تمهیدات استقلال؛ جای خالی ابراهیمی پر می شود
به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی بعد از 4 سال حضور در مرکز زمین استقلال و اثر گذاری بالا در این تیم از جمع آبی ها جدا شد تا به این ترتیب استقلال یکی از کلیدی ترین مهره های خود را از دست بدهد.

این جدایی در کنار غیبت چشمی در هفته های ابتدایی فصل، ساختار خط میانی آبی ها را تغییر خواهد داد و با توجه به جدایی نورافکن حالا از 4 هافبک دفاعی آبی ها، تنها فرشید باقری در دسترس قرار دارد و به نظر می رسد آبی ها خیلی سریع برای جبران این خلا به بازار باز خواهند گشت.

از سوی دیگر آبی ها در خط دفاعی نیز مهره اصلی خود را مانند فصل گذشته از دست دادند و احتمالا مجید حسینی به زودی از این تیم جدا می شود تا خط دفاعی استقلال نیز با تغییراتی همراه باشد.

ژنرالی خط هافبک به فرشید می رسد؟

باقری در سال اول فصل سختی را سپری کرد اما با حضور شفر شرایط برای او بهتر شد و این بازیکن گران قیمت تبدیل به مهره ای کلیدی برای تیم سرمربی آلمانی شد.
با جدایی این بازیکنان و ادامه حضور باقری، حتی در صورت جذب ستاره های جدید باقری فرمانده خط میانی آبی ها خواهد بود.

دانشگر جانشین همه مدافعان

استقلال برای مرکز خط دفاع تنها دانشگر را جذب کرده که این بازیکن باید جانشین مناسبی برای پادوانی و مجید حسینی باشد. از سوی دیگر با جدایی نورافکن به نظر می رسد سهرابیان امسال بیشتر در سمت چپ دفاع حضور خواهد داشت و مرکز خط دفاعی آبی ها با منتظری، دانشگر و چشمی در صورت بازگشت تکمیل می شود و سهرابیان به عنوان گزینه چهارم به این تیم کمک می کند.

برچسب‌ها: استقلال تهران امید ابراهیمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

114 یووه استقلال1397/04/18

**رضا**: لیگ گذشته خیلی از لحاظ دفاعی خوب بودیم . امیدوارم امسال توی تمام پست ها بازیکنان بدرخشند

19 تیر (15:37)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi