خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

بارسلونا بیش از 100 میلیون یورو بابت گریزمان پرداخت میکند

بارسلونا بیش از 100 میلیون یورو بابت گریزمان پرداخت میکند
شاید بارسلونا بیش از 100 میلیون یورو برای خرید گریزمان به اتلتیکو مادرید پرداخت کند

برخی از مدیران باشگاه معتقدند برای به هم نخوردن روابط خوب با اتلتیکو، باید چیزی بیشتر از بند آزادسازی برای گریزمان پرداخت شود.

بارسلونا به زودی برای خرید گریزمان اقدام خواهد کرد اما هنوز درباره نحوه نهایی کردن این خرید تصمیمش را نگرفته است.

این روزها، روزهای سرنوشت سازی در انتقال گریزمان به بارسلوناست. آبی اناری‌ها که از مدت‌ها پیش توافق بازیکن و نزدیکانش را جلب کرده‌اند، حالا باید با اطلاع دادن به اتلتیکو مادرید، این خرید را رسمی کنند. در آخرین جلسه‌ای که میان طرفین برگزار شد - دو هفته پیش در هتل سوفیا - همه چیز مثبت پیش رفت. بارسا رضایت گریزمان را دارد و حالا گام آخر باقی مانده است.

اینجاست که دوراهی خودش را نشان می‌دهد. برخی از مدیران معتقدند باید تا روز 1 جولای که بند آزادسازی گریزمان به 100 میلیون کاهش پیدا می‌کند، منتظر ماند و همان روز خرید گریزمان را رسمی کرد. برخی دیگر اعتقاد دارند بارسا برای تیره و تار نشدن روابطش با اتلتیکو باید این انتقال را با مذاکره انجام بدهد. به این صورت که باشگاه رقمی بیش از بند آزادسازی - چیزی حدود 110 تا 115 میلیون یورو - به اتلتیکو مادرید پرداخت کند تا رضایت روخی بلانکوس هم جلب شود. اتلتی باید 20 درصد از رقم دریافتی را به رئال سوسیداد پرداخت کند.

رفتار مدیران بارسلونا در قابل مسئله گریزمان دلخوری سران اتلتیکو مادرید به خصوص گیل مارین را به همراه داشته است. مالک و مدیر اجرایی راه راه پوشان صراحتا گفت که این رفتار بارسلونا دلیل خوبی برای به هم خوردن روابط دو باشگاه است. به گفته گیل مارین، اتلتیکو از مدتی پیش پیشنهاد تمدید قراردادش را به گریزمان ارائه کرده و قرار است طی روزهای آتی پاسخ این بازیکن را بشنود.

برچسب‌ها: بارسلونا اتلتیکو مادرید گریزمان 100 میلیون یورو فوتبال اسپانیا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 0

289 پرسپولیس‌‌‌1397/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi