خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

چرا لیونل مسی به احترام مسلمانان جهان تمام قد ایستاد!؟

چرا لیونل مسی به احترام مسلمانان جهان تمام قد ایستاد!؟
به گزارش ورزش 11، طبق قرار قبلی که فدراسیون فوتبال آرژانتین با فدراسیون رژیم صهیونیستی داشت، می بایست آنها در دیداری دوستانه در روز شنبه با یکدیگر بازی خود را برگزار کنند که در نهایت درخواست های مردم فلسطین و دیگر مسلمانان جهان موجب شد تا کاپیتان محبوب آلبی سلسته وارد مذاکره با مدیران خود شود و رسما درخواست لغو دیدار دوستانه برابر منفور های اسرائیلی را بدهد.

روح بزرگ مسی در این لحظه بی شک یکی از برترین اتفاق های تاریخ فوتبال را رقم زد، مگر می شود مسی بود و عشق مردم جهان را پشت خود داشته باشی، اما هیچ حسی به ندای قلب شان نداشته باشی؟ آری می شود! مگر قلبت از کار بیافتد و بر بالینت تابوت قرار دهند!

فراموش نکنیم فوتبال پیغام بزرگی را برای مردم جهان به دنبال خود دارد، این فقط یک بازی نیست، این زندگی است که حاصل سال های سال تجربه میلیون ها انسان است در 90 دقیقه خلاصه می شود، چه تعبیری بهتر از این! آیا در زندگی نمی توان حقانیت را به اثبات رساند؟ پس چطور می توانیم در فوتبال حق را از باطل تشخیص ندهیم؟ چطور می توانیم به سادگی از اشک و خون مردمی بگذریم که برای ده ها سال نرخ مرگ و کشتار دسته جمعی شان توست وحشی صفت های صهیونیست صورت گرفته است؟

لیونل مسی از لغو دیدار دوستانه برابر اسرائیلی ها هیچ سودی حاصلش نشد، حتی عده ای تند رو در برخی کشور های حوزه خلیج فارس پیراهن او را به نشانه اعتراض به آتش کشیدند! اما واکنش او در این باره چه بود؟ لئو می دانست در پس خشمی که به تصویر کشیده می شود، عشق و غم و اندوهی است که به زبان نیامده! مسی می دانست که در دل مردم چه می گذرد، کسی که فرمانروایی بر میلیون ها قلب را بر روی کره زمین بر عهده دارد مگر می شود از حس و حال آنها چیزی نداند! لطفا مسی را دست نیاندازیم!

طبق اعلام رسمی مدیران فدراسیون فوتبال آرژانتین، آنها پس از لغو دیدار دوستانه برابر اسرائیل متحمل ضرر 1 میلیون و 700 هزار یورویی شدند تا اعتبار و آبروی خود را بخرند، چرا که یل انتقادات مردم رفته رفته شکل بسیار گسترده ای را حتی در کشور آرژانتین گرفته بود تا به نمایندگی از عدالتخواهی مردم آلبی سلسته و فلسطین، لئو مسی به صحنه بیاید و رسما مسئولیت لغو دیدار برابر رژیم صهیونیستی را به عهده بگیرد.

محبوب ترین ها در قلب هواداران حبس خواهند شد، این محبوبیت رقم ندارد، تمام دستمزدی که لیونل مسی در این سال ها حاصل کرده است، یک هزارم پاداشی نبود که به مردم مظلوم فلسطین با لغو این دیدار داده شد، و چه زیباست انسانیت..

برچسب‌ها: مسی مسلمانان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 5

1,230 Fifa 181397/03/16

Fifa 18: راست میگه شهرداد نوین

17 خرداد (18:01)


Eby Barsa: حالا خودش حامی اسرائیله ها

17 خرداد (11:53)


Yasred: دمت گرم

17 خرداد (01:35)


16 خرداد (18:49)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi