خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,729

آرش برهانی سرمربی تیم جوانان استقلال شده است

آرش برهانی سرمربی تیم جوانان استقلال شده است
مهاجم سابق استقلال هدایت جوانان این باشگاه را پذیرفت؟

گودرز حبیبی، مدیر آکادمی باشگاه استقلال درباره بحث انتخاب سرمربی تیم جوانان این باشگاه عنوان داشت هنوز جمع بندی نهایی صورت نگرفته اما شنیده ام آرش برهانی برای این پست انتخاب شده است در حالیکه او هیچ یک از بازیکنان را نمی شناسد.

گودرز حبیبی مدیر آکادمی باشگاه استقلال در خصوص اینکه سرانجام تکلیف انتخاب مربیان چه شد گفت:

من که مدیر آکادمی استقلال هستم روحم از هیچ چیزی خبر ندارد. روز گذشته هیات امنا جلسه ای برگزار کرد که البته من در آن جلسه نبودم و قرار شد مربیان را انتخاب کنند و به ما خبر بدهند تا کار را شروع کنیم.
به نقل از فارس، وی افزود:

وقتی سراغ مربیان را گرفتم گفتند هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم! فقط شنیدم آرش برهانی را به عنوان سرمربی تیم جوانان استقلال انتخاب کرده اند، این بنده خدا برهانی حتی یک بازیکن آن تیم را هم نمی شناسد در حالی که بازی ها 15 روز دیگر شروع می شود!
مدیر آکادمی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چگونه مربیان انتخاب می شوند در حالی که او اطلاعی از نحوه انتخاب ها ندارد گفت:

به هر حال انتخاب ها در هیات امنا صورت می گیرد که خود مدیرعامل، معاون باشگاه و ... در آن حضور دارند. بعد از انتخاب ها قرار است همه زیر مجموعه مدیریت کار کنند و برنامه ها ارائه شود.از روز گذشته که پیگیر موضوع بودم اعلام کردند قرار است تا یکشنبه همه چیز نهایی شود و مربیان معرفی شوند.

برچسب‌ها: استقلال آکادمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

160 بایر‌ لورکوزن1397/03/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi