خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,767

حذف میلان از لیگ اروپا؟آغاز تحقیقات دولت چین علیه یونگ هونگ!

حذف میلان از لیگ اروپا؟آغاز تحقیقات دولت چین علیه یونگ هونگ!
هواداران میلان باید خودشان را برای بدترین اتفاقات هم آماده کنند، زیرا اخباری به گوش می رسند که از حذف احتمالی روسونری از اروپا می گوید.

شاید در جامعه فوتبال، آقای لی یونگ هونگ سخت ترین روزها را سپری می کند. فشارها از جانب یوفا برای مشخص شدن دارایی و هویت وی ادامه دارد و اخیرا هم دولت چین، وارد ماجرا شده است.

نیویورک تایمز در آخرین گزارش خود، به اطلاعاتی مهم دست یافته است. گویا بازرسان کمیته فیرپلی مالی یوفا، پس از تحقیق و تفحص به این نتیجه رسیده اند، میلان باید از رقابت های اروپایی کنار گذاشته شود، زیر این تیم قوانین فیرپلی مالی را زیرپا گذاشته است. قطعا این اتفاق در شأن یکی از پرافتخارترین و بزرگترین تیم های دنیای فوتبال نیست.

به گفته دو شخص نزدیک به پرونده، کمیته فیرپلی مالی یوفا، نظرش را در خصوص مجازات میلان اعلام کرده و احتمال حذف این تیم از لیگ اروپا وجود دارد. مشکل اصلی در این پرونده، وضعیت مالی و بدهی های لی یونگ هونگ است. این تاجر چینی که تابستان گذشته با پرداخت 860 میلیون دلار، میلان را از برلوسکوونی خرید، بخشی از هزینه این انتقال را از موسسه الیوت قرض گرفت که همین بدهی، مورد توجه کمیته یوفا قرار گرفته است. نکته قابل توجه این است، پاری سن ژرمن هم مثل میلان، توسط یوفا زیر نظر گرفته شده است.

از سوی دیگر، تا 31 ژوئن (دیروز) باید مبلغ 10 میلیون یورو به حساب میلان واریز می شد تا باشگاه به دست الیوت نیفتد. آقای لی این مبلغ را به حساب باشگاه واریز کرده، اما مشکل بزرگتری در راه است. او تا آخر این ماه 30 میلیون یورو دیگر باید پرداخت کند، ولی چگونه؟ کمیته تنظیم مقررات دولت چین، تحقیقات علیه لی یونگ هونگ را آغاز کرده و ممکن است این تاجر را با جریمه کند، زیرا او در چین، فرد شناخته شده ای نیست.

برچسب‌ها: لی یونگ هونگ آ ث میلان لیگ اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

141 Foolad F.c1397/03/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi