خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,315

مورینیو: غیبت لوکاکو در برابر تیمی که 9 نفر دفاع میکرد حس شد

مورینیو: غیبت لوکاکو در برابر تیمی که 9 نفر دفاع میکرد حس شد
ژوزه مورینیو بعد از شکست تیمش برابر چلسی در فینال جام حذفی انگلیس، پاسخگوی خبرنگاران شد.
به نقل از بی بی سی، مورینیو گفته است:
بابت پیروزی به آن ها تبریک می گویم ولی فکر نمی کنم لایق برد بوده باشند. به آن ها تبریک می گویم. من مربی منچستریونایتد هستم و باید احترام را حفظ کنم و این فقط به خاطر این که آن ها باشگاه پیشین من هستند، نیست و به خاطر این است که آن ها حریف امروز ما بودند. با این حال فکر می کنم ما لایق قهرمانی بودیم.
کنجکاو هستم تا ببینم شما چه خواهید گفت و یا دیگران چه خواهند نوشت چون اگر تیم من همچون چلسی بازی می کرد، می توانم تصور کنم چه حرف هایی زده می شد. کاملا کنجکاو هستم.
بازی کردن در غیاب لوکاکو برابر تیمی که با نُه نفر دفاع می کرد، کمی برای مان سخت بود. به حضور او نیاز داشتیم. هر باختی دردناک است ولی من با این حس به خانه می روم که ما تمام توان مان را گذاشتیم. هیچ حسرتی در کار نیست.
چلسی نادان نیست؛ آن ها می دانند تیم ما بدون لوکاکو یا فلینی نمی تواند حرفی برای گفتن (درون محوطه جریمه) داشته باشد و از این رو هشت-نه بازیکن رو جلوی محوطه جریمه قرار داد و آن ها می دانستند که بر این فوتبال مستقیم حکمرانی خواهند کرد. ما سایر راه ها را نیز امتحان کردیم ولی آن ها دیوار ضخیمی از بازیکنان فشرده بنا کرده بودند. تصویر بازی این است که داوید دخیا توپ را لمس نکرد. او برای برداشتن توپ از داخل دروازه آن را لمس کرد.

برچسب‌ها: فوتبال منچستریونایتد چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

364 یونایتد ابدی1397/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi