خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,124

FIFA یا PES؟! مشهور ترین هواداران این دو بازی را بشناسید

FIFA یا PES؟! مشهور ترین هواداران این دو بازی را بشناسید
به گزارش ورزش 11، با افزایش کیفیت و گسترش بازی های کامپیوتری، مخاطبان و طرفداران این بازی نیز با افزایش چشم گیری روبرو شد. حالا ستارگان نامدار فوتبال جهان کم کم به سمت این بازی سوق پیدا کردند و هر ساله به دنبال دیدن آخرین آپدیت کاراکتر های شخصی خود در بازی هستند. دو انتخاب موجود در بازار بین FIFA و PES هرکدام طرفداران خاص خود را دارد و حالا ورزش 11 با توجه به علاقه مخاطبانش به بررسی مشهور ترین ستارگان فوتبال و انتخاب آنها پرداخته است.

بی تردید کامل ترین پکیج بازی های ورزشی در دنیا انحصارا در اختیار کمپانی EA است و بازی فیفا در سالیان اخیر با توسعه حالات مختلف بازی توانسه انبوه مخاطبان را به سوی خود بکشاند. الکترونیک آرتز با لایسنس کردن کامل تیم ها و استادیوم های فوتبال و خصوصا لیگ برتر انگلیس، یک تفاوت فاحش با رقیبش ایجاد کرده و می توان آن را دلیل محکمی برای جامعیت بیشترش نزد اکثریت فوتبالدوستان دانست.

از مشهور ترین ستارگان دنیای فوتبال که طرفدار این بازی هستند می توان به کریستیانو رونالدو، ابر ستاره پرتغالی رئال مادرید دانست. دیگر هم تیمی های او گرت بیل و تونی کروس نیز از علاقه مندان به این بازی جذاب هستند. دو ستاره نامدار تاتنهام و تیم ملی انگلستان، هری کین و دله علی نیز از دیگر طرفداران پر و پا قرص این بازی هستند. در تیم ملی آلمان هم توماس مولر، شب پیش از برخی مسابقات با هم تیمی هایش فیفا بازی می کند . مهارت های او در این بازی مورد توجه دوستان و همبازیانش قرار گرفته.

این بازی ژاپنی با ایراد ها و نقاط ضعف فراوانی مانند لایسنس نبودن تیم ها و لیگ ها( به غیر از بارسلونا و استادیوم نوکمپ) همه ساله عرضه می شود و شاید بتوان گفت نفس های آخر این بازی فوتبال قدیمی است اما هنوز هم با ویژگی هایی مانند طراحی فوق العاده چهره بازیکنان و گیم پلی نرم و روانتری که دارد طرفداران زیادی را به خود جلب می کند.

از مشهورترین هواداران آنها باید به دیوید بکام اشاره کرد که همین چند روز قبل نیز به عنوان مدل تبلیغاتی بخش افسانه های این بازی انتخاب شد نام برد. فیلیپه کوتینیو هم که رسما در سری بعدی این بازی عکسش روی کاور اصلی بازی قرار گرفت. لوییز سوارز، سرخیو بوسکتس و یوردی آلبا نیز ترجیح می دهند با بارسلونای لایسنس شده این مجموعه بازی کنند.

اما نکته جالب و البته عجیب در خصوص لیونل مسی است که تا سال قبل هوادار بازی فیفا بود اما با تغیر عکس او با رقیب دیرینه اش رونالدو تغییر عقیده داد و به جمع سایر هم تیمی هایش در بازی پی ای اس پیوست. البته نمی توان لایسنس کامل بارسا را در این بازی در تصمیم لئو بی تاثیر بدانیم.

برچسب‌ها: مسی FIFA PES

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

735 Fifa 181397/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi