خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,122

محدودیت زیدان برای رونالدو

محدودیت زیدان برای رونالدو
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید برای فوق‌ستاره پرتغالی خود محدودیتی جدید در نظر گرفت.

به گزارش شفقناورزشی، کریستیانو رونالدو از زمان پیوستنش به رئال مادرید در سال ۲۰۰۹ در بازی‌های بسیاری برای این تیم به میدان رفته و در کمتر بازی استراحت کرده است، اما زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها محدودیتی جدید برای وی در نظر گرفته تا برای مدت طولانی کریس را در اختیار داشته باشد.

روزنامه اسپانیایی «‌کانفیدنسیال» گزارش داد؛ زین‌الدین زیدان قصد دارد رونالدو را در مقطع پایانی فصل با قدرت در اختیار داشته باشد، از این‌رو مهاجم ۳۳ ساله خود را از دویدن‌ به فواصل ۳۰ تا ۴۰ متری محروم کرده و به او تنها مجوز دویدن ۱۰ تا ۱۲ متری با حداکثر سرعت در جریان بازی‌ها را داده است.

به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی سفیدپوشان مادریدی قصد دارد در مقطع پایانی فصل بیشتر به رونالدو استراحت بدهد و به این ترتیب لوکاس واسکز و مارکو آسنسیو بیشتر فرصت بازی پیدا خواهند کرد.

رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید با بایرن مونیخ مصاف کند و زیدان روی رونالدوی آماده حساب ویژه‌ای برای تقابل با قهرمان آلمان باز کرده است.

برچسب‌ها: رونالدو زیدان رئال مادرید بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 1

303 آلترنیتیو1397/02/02

گلزنان برتر21: داداش اشتباه نوشتی زیدان فرانسوی نه پرتغالی

3 ارديبهشت (14:28)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi