خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,286

کریک: از شنیدن خبر بستری شدن فرگوسن نابود شدم

کریک: از شنیدن خبر بستری شدن فرگوسن نابود شدم
روز شنبه باشگاه یونایتد تایید کرد که فرگوسن به علت خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است. همچنین فرگی امروز به هوش آمده و با پزشکش درباره وضعیت بیماری صحبت کرده، هر چند که همچنان تحت مراقبت شدید است. کریک سال 2006 توسط فرگوسن به یونایتد اضافه شد و حالا به کاپیتان تیم تبدیل شده و از وضعیت فرگوسن ابراز ناراحتی شدید کرد.
او گفت:"من از شنیدن این خبر نابود شدم. پیامی روز شنبه دریافت کردم و نمی‌توانستم باورش کنم. واقعا از این بابت ناراحت شدم. او یکی از افرادی است که وقتی چنین چیزی راجع به او می‌شنوید، به هم می‌ریزید. من سعی می‌کنم آرام باشم و با افراد باشگاه در این رابطه صحبت کنم. دنیا حمایتش را از فرگوسن نشان داد. روی همه تاثیر داشت. فرگی برای من شخصیت بسیار بزرگی است، همینطور برای باشگاه. روز شنبه از این موضوع مطلع شدم و منتظر خبرهای خوب بودم. برایش دعا می‌کردیم و به او، همسر و فرزندانش فکر می‌کردیم. روزهای سختی است؛ ولی باید مثبت فکر کرد."

برچسب‌ها: کریک فرگوسن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

141 Chakeram1397/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi