خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

کایل واکر: منچسترسیتی هنوز کلاس تیم سر الکس فرگوسن را ندارد

کایل واکر: منچسترسیتی هنوز کلاس تیم سر الکس فرگوسن را ندارد
مستر90/ منچسترسیتی به عربستان سفر کرده است تا برای اولین بار قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را تجربه کند. سیتیزن‌ها در گام اول با ارائه عملکرد بسیار خوب توانستند با سه گل اوراوار ردز ژاپن را شکست دهند و اکنون تنها یک گام تا کسب قهرمانی فاصله دارند. در صورت قهرمانی، تیم تحت هدایت گواردیولا اولین تیم انگلیسی خواهد بود که طی یک سال میلادی 5 جام بزرگ را به ارمغان می‌آورد. با این حال، کایل واکر معتقد است جام‌ها برای پیشی گرفتن از تیم‌ سر الکس فرگوسن کافی نیست. مدافع منچسترسیتی در پاسخ به این که سیتیزن‌ها با کسب قهرمانی در جده، تیم بهتری نسبت به منچستریونایتد فرگوسن خواهند بود یا خیر، گفت:
کلاس منچستریونایتد فرگوسن؟ من اینطور فکر نمی‌کنم. ما به خاطر چند سال خوب تیم متفاوتی تلقی نخواهیم شد. نمی‌توان ظرف چند سال به چیزی که منچستریونایتد یا لیورپول به دست آوردند رسید. آن‌ها برای چنین سال این عملکرد را داشتند. این که بهترین باشگاه دنیا به شمار برویم دستاورد بزرگی است اما بچه‌ها می‌دانند که ما در حال ساخت پایه‌های منچسترسیتی هستیم. امیدوارم نسل جدیدی را در این باشگاه داشته باشیم. بابت دستاوردهایمان مفتخریم اما به نظر من پنج قهرمانی در شش سال کافی نیست، باید کمی طولانی‌تر این عملکرد را داشته باشیم.

برچسب‌ها: سیتی فرگوسن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 3

78 Michaeljordan231402/09/30

Michaeljordan23: بله اقای )اف سی ممکو ( درسته

2 دی (13:02)


2 دی (13:01)


اف سی ممکو: هم حق گفت هم گفت که سیتی باید بیشتر تشنه ی جام بردن باشه

2 دی (00:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi