خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

میخیتاریان:برایم مهم است که در تیمی هجومی بازی کنم

میخیتاریان:برایم مهم است که در تیمی هجومی بازی کنم
طرفداری - هنریک مخیتاریان، هافبک ارمنستانی آرسنال مدعی شد برای پیوستن به این تیم، تردید نداشته است.

مخیتاریان که دو فصل پیش از دورتموند به منچستریونایتد پیوست، در نقل و انتقالات زمستانی این فصل از سوی مورینیو با الکسیس سانچز معاوضه شد. مخیتاریان بازیکن مورد علاقه مورینیو بود اما در این فصل ناگهان به یک نیمکت نشین محض بدل شد و نهایتا هم تصمیم به جدایی گرفت. گفته می‌شد او مایل نیست به آرسنال برود و از اینکه باشگاه به خواسته او توجهی نکرده، ناراحت است اما مصاحبه جدید او چیز دیگری می‌گوید.

به گزارش گل، هنریک با سخنانش که به نظر طعنه به مورینیوست، می‌گوید:

وقتی شنیدم می‌توانم منچستریونایتد را با آرسنال معاوضه کنم، موافقتم را اعلام کردم. دو بار فکر نکردم. برایم مهم است که در تیمی هجومی بازی کنم. نمی‌توانستم شروعی بهتر از این را تصور کنم. دلم برای هجومی بازی کردن تنگ شده بود. به آرسنال پیوستم چون ونگر مرا می‌خواست. نه به این خاطر که او می‌خواست مرا در ازای سانچز بگیرد. ما دو بازیکن متفاوت هستیم؛ با قابلیت و مهارت‌های مختلف. تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را در باشگاهم داشته باشم. می‌خواهم نامم را در تاریخ آرسنال به عنوان یک اسطوره ثبت کنم. می‌خواهم گل بزنم؛ پاس گل بدهم و جام ببرم تا هواداران خوشحال شوند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد میخیتاریان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

170 تپــــراقــــلو1397/01/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi