خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

واتسکه: پیشنهاد یونایتد برای میخیتاریان بهبود یافته

واتسکه: پیشنهاد یونایتد برای میخیتاریان بهبود یافته
هافبک ارمنی فصل گذشته 23 گل برای دورتموند به ثمر رساند و به عنوان بازیکن فصل بوندس لیگا انتخاب شد. واتسکه در مصاحبه با مجله کیکر مدعی شده بود که میخیتاریان می‌خواهد هر چه سریع تر وضعیتش مشخص شود و پیش از دوشنبه که تمرینات باشگاه شروع می‌شود، تیم بعدی اش را بداند. گفته می‌شد که توافقی بر سر رقم 26.3 میلیون پوند بین دو باشگاه انجام شده است. با این حال واتسکه مدعی شد که یونایتد پیشنهادش را بهبود بخشیده است.
او گفت:" باید این موضوع را پیش از شروع پیش فصل که دوشنبه خواهد بود تمام کنیم. شرایط تغییر کرده است و یونایتد پیشنهادش برای واتسکه را بهبود بخشیده است. در چنین شرایطی شما باید اوضاع را به نحوی دیگر نگاه کنید و در نهایت تصمیم بگیرید. با افراد مربوطه تماس گرفته ام و آخر هفته تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. باید نظر افراد مختلف را بشنویم و در نهایت مدیران تصمیم می‌گیرند."

برچسب‌ها: منچستریونایتد میخیتاریان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

126 دوکاتی1395/04/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi