خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

میلان ۰-۰ اینتر؛رویای لیگ قهرمانان برای میلان به پایان رسید؟

میلان ۰-۰ اینتر؛رویای لیگ قهرمانان برای میلان به پایان رسید؟
دربی جذاب میلان، موقعیت های مهمی را به خود دید اما هیچ کدام به گل تبدیل نشد. هر دو تیم، یک بار به گل رسیدند که داور با تکنولوژی، آنها را رد کرد. مائورو ایکاردی دو بار، در چند قدمی دروازه خالی، توپ را به بیرون زد.
میلان و اینتر در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند تا کار شاگردان گتوزو برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا، خیلی سخت شود.
میلان و اینتر در حالی در چارچوب رقابت های سری آ به مصاف هم رفتند که تقابل این هفته آنها، به نوعی تبدیل به نبرد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شد. روسونری اول هفته به یوونتوس باخت، این بار امیدوار بود با پیروزی برابر رقیب سنتی، امیدش را برای راهیابی به لیگ قهرمانان حفظ کند. در آن سوی میدان، شاگردان اسپالتی که طی هفته های اخیر دوباره وضعیت بهتری را پیدا کرده اند، برای حفظ جایگاه خود در رده چهارم، نیاز به برد در این بازی داشتند.
اینتر در دقایق ابتدایی هجومی نشان داد. در دقیقه ۲ بازی، رافینیا در محوطه جریمه موقعیت مناسبی را پیدا کرد اما شوتش را به مدافعان میلان کوبید. در دقیقه ۸ بازی، شوت بروزوویچ از پشت محوطه، با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه میلان عبور کرد.در دقیقه ۱۷، نفوذ و شوت محکم کاندروا از سمت راست محوطه را دوناروما در دو ضرب گرفت.

در دقیقه ۱۸، بروزویچ دوباره از راه دور شوت موربی را به سمت دروازه میلان فرستاد که توپ از کنار دروازه عبور کرد. در دقیقه ۲۱، سانتر ارسالی هاکان را بونوچی با ضربه سر به سمت دروازه هندانوویچ فرستاد تا اولین موقعیت میلان در این بازی، به شدت جدی باشد. با این حال، دروازه بان اسلوونیایی اینتر به زیبایی توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۲۷، پاس عمقی بوناونتورا و ضربه بیرون پای کوترونه را هندانوویچ گرفت.در دقیقه ۲۸، شوت پریشیچ از سمت چپ را دوناروما به راحتی گرفت.

در دقیقه ۳۷، ایکاردی در موقعیت تک به تک به گل رسید اما داور با تکنولوژی ویدئویی، این گل را آفساید اعلام کرد. بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، اینتر باز هم برای گل زدن بیشتر تلاش کرد. در دقیقه ۴۷، سانتر ارسالی پریشیچ به تیرک دروازه میلان برخورد کرد. در دقیقه ۴۹، فرار کالابریا و شوت کسیه راه به جایی نبرد. در دقیقه ۵۵، حرکت رافینیا و کاندروا، ایکاردی را در چند قدمی دروازه خالی، صاحب توپ کرد اما مهاجم آرژانتینی به شکل عجیبی، توپ را به بیرون زد. در دقیقه ۵۸، شوت کسیه، با اختلاف به بیرون رفت.
در دقیقه ۶۳، رودریگز جلو کشیده شوتی را به سمت دروازه اینتر روانه کرد که این توپ با برخورد به مدافعان حریف، نزدیک بود وارد دروازه شود. در دقیقه ۶۴، نفوذ و پاس سریع پریشیچ را دوناروما قطع کرد و در بازگشت، گالیاردینی در باز کردن دروازه ناکام بود. در دقیقه ۶۷، سانتر کسیه و ضربه برگردان کوترونه به زیبایی وارد دروازه هندانوویچ شد اما این صحنه هم در نهایت با استفاده از تکنولوژی، آفساید اعلام شد.
بازی با همین شکل ادامه داشت تا در دقیقه ۹۲، ایکاردی موقعیت مشابه دیگری را دوباره از دست داد. با از دست رفتن یک دروازه خالی دیگر، دربی میلان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برچسب‌ها: آ ث میلان اینتر میلان سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

145 Foolad F.c1397/01/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi