خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

پیش بینی CIES از سرنوشت پنج لیگ معتبر اروپا

پیش بینی CIES از سرنوشت پنج لیگ معتبر اروپا
پیش بینی CIES از سرنوشت پنج لیگ معتبر اروپا؛ قهرمانی اتلتیکو مادرید، اینتر و لیون :

مرکز بین المللی مطالعات فوتبال (CIES) در مقاله این هفته خود، سرنوشت 22 لیگ اروپایی در پایان فصل 21-2020 را مورد بررسی و تخمین قرار داده است. این بررسی بر اساس محاسبه مدل های آماری چون شوت های در چارچوب، موقعیت های گلزنی، موقعیت های داده شده به حریف، مالکیت توپ و پاس ها در یک سوم دفاعی حریف انجام شده است.

لیگ برتر انگلیس :
طبق بررسی CIES، قهرمان لیگ برتر انگلیس در فصل 21-2020، صدرنشین کنونی لیگ یعنی منچسترسیتی خواهد بود و آن ها با فاصله ای 14 امتیازی نسبت به منچستریونایتد رده دومی، مقتدرانه قهرمان خواهند شد. لیورپول و لسترسیتی نیز با کسب رتبه سوم و چهارم، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کسب می کنند. لسترسیتی با دو امتیاز کم تر نسبت به چلسی، راهی لیگ اروپا می شود و استون ویلا با 63 امتیاز، دیگر تیم راه یافته به لیگ اروپا خواهد بود. حتی وست هم نیز با کسب رده هفتم، شانس کسب سهمیه اروپایی خواهد داشت. تیم های برنلی، شفیلد یونایتد و وست برومویچ با قرارگیری در رده های هجدهم تا بیستم، سقوط می کنند و فولام به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به برنلی، در لیگ برتر می ماند.
منچسترسیتی قهرمان فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس از نگاه CIES

لالیگا اسپانیا :
طبق بررسی CIES، اتلتیکو مادرید تا پایان فصل صدر جدول لالیگا را حفظ خواهد کرد و پس از هفت سال دوباره قهرمان لالیگا خواهد شد. بارسلونا با کسب 78 امتیاز و سه امتیاز کم تر از اتلتیکو مادرید نایب قهرمان می شود. رئال مادرید و سویا با کسب رده های سوم و چهارم، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب می کنند. رئال سوسیداد و ویارئال با کسب رده پنجم و ششم می توانند راهی لیگ اروپا شوند. رئال بتیس هم ممکن است سهمیه اروپایی کسب کند. هوئسکا، وایادولید و الچه با کسب رده های هجدهم تا بیستم به دسته پایین تر سقوط می کنند و آلاوز با یک امتیاز اختلاف، در لیگ می ماند.
اتلتیکو مادرید قهرمان فصل 21-2020 لالیگا از نگاه CIES

سری آ ایتالیا :
فصل 21-2020 سری آ بسیار جذاب پیش می رود و چندین تیم رقابت نزدیکی برای قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند. از نگاه CIES، اینتر، صدرنشین جدید سری آ با دو امتیاز بیشتر نسبت به میلان و سه امتیاز بیشتر نسبت به یوونتوس، پس از یازده سال قهرمان سری آ خواهد شد. میلان، یوونتوس و ناپولی با فاصله ای کم نسبت به یکدیگر، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب می کنند. رم و آتالانتا دست شان از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کوتاه می ماند و راهی لیگ اروپا می شوند. لاتزیو هم با کسب رده هفتم، ممکن است سهمیه اروپایی کسب کند. اسپتزیا، جنوا و تورینو نجات پیدا می کنند اما تیم های نسبتا پرهزینه و پرمهره پارما و کالیاری به همراه کروتونه راهی دسته پایین تر می شوند.
اینتر قهرمان فصل 21-2020 سری آ از نگاه CIES

بوندسلیگا آلمان :
در آلمان، مطابق انتظار بایرن مونیخ صدرنشین با شش امتیاز اختلاف نسبت به لایپزیش رده دومی قهرمان خواهد شد. تیم های بایرلورکوزن و وولفسبورگ برحسب تفاضل گل، در رده های سوم و چهارم قرار می گیرند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کسب خواهند کرد. با این حال دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته با قرار گیری در رده پنجم، راهی لیگ اروپا می شود. آینتراخت فرانکفورت هم به لیگ اروپا می رسد و گلادباخ رده هفتمی، شانس راهیابی به رقابت های اروپایی را خواهد داشت. ماینتس و شالکه نگون بخت راهی بوندسلیگا 2 می شوند و آرمینیا بیله فلد باید در پلی آف بقا با هولشتاین کیل مصاف دهد.
بایرن مونیخ قهرمان فصل 21-2020 بوندسلیگا از نگاه CIES

لیگ یک فرانسه :
CIES پیش بینی جذابی از سرنوشت لیگ فرانسه داشته است و طبق بررسی های آن ها، روند قهرمانی های پیاپی پاری سن ژرمن قطع می شود. المپیک لیون با 82 امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به پاری سن ژرمن به قهرمانی خواهد رسید و لیل فقط با کسب سه امتیاز کم تر نسبت به لیونِ قهرمان، با قرار گیری در رده سوم، می تواند راهی لیگ قهرمانان اروپا شود. موناکو و رن هم راهی لیگ اروپا خواهند شد. لانس هم شانس حضور در تورنمنت اروپایی را خواهد داشت اما مارسی هفتم جدولی نمی تواند راهی اروپا شود. دیژون و نیم المپیک به دسته پایین تر می روند و نانت در پلی آف بقا باید با تولوز رقابت کند.
لیون قهرمان فصل 21-2020 لیگ یک از نگاه CIES

برچسب‌ها: اینتر میلان سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

64 شبدر سیاه (ح)1399/11/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi