خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سیاه جامگان
اتحاد سیاه جامگان
35
425

ناصری: شرایط عنایتی را مجبور به استعفا کرد

ناصری: شرایط عنایتی را مجبور به استعفا کرد
رضا عنایتی از سیاه جامگان استعفا داد و برگشت و این نشان می دهد قعرنشین جدول رده بندی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند. محمد ناصری دروازه بان تیم سیاه جامگان در این باره گفت:«به نظرم تیم شرایط خوبی دارد و خوب تمرین و بازی می کند و فقط در بحث نتیجه‌گیری مشکل دارد. به خاطر همین آقای عنایتی تصمیم به استعفا گرفت، هرچند خوشبختانه ایشان برگشت.» ناصری در ارتباط با مسایل و مشکلات مالی این باشگاه اضافه کرد:« معمولا تیم‌هایی خصوصی در یک زمان با مشکلات مالی مواجه می‌شوند که خب این به تیم ضربه وارد می‌کند. مثل مشکلی که سیاه‌جامگان با آن روبه‌روشد یعنی آمد و رفت 3 مربی و بحران نتیجه‌گیری...»

او همچنین گفت:« تا جایی که با دوستانم در پدیده صحبت کردم و اطلاع دارم پدیده‌ای‌ها هم از مشکلات مالی رنج می‌برند و می‌خواهم به صحبت آقای برادران مسئول هیات فوتبال استان که گفته بودند چطور استانی که این همه بودجه و منابع مالی دارد از تیم‌های استانش حمایت نمی‌کند اشاره کنم. ایشان گفته بودند چرا فولادخراسان برای فولادمبارکه هزینه می‌کنند، شهرداری کمک نمی‌کند یا ارگان‌های دولتی به مدد سیاه‌جامگان و پدیده نمی‌آیند. مشهد شهر بزرگی است و اگر این ارگان‌ها به تیم‌ شهرشان کمک کنند مطمئنا ما می‌توانیم جز تیم‌های بالای جدول باشیم. »

دروازه بان سیاه جامگان درباره بازی هفته آینده تیمش برابر سپاهان گفت:« سپاهان تیم پایین جدولی است. اگر بتوانیم آنها را شکست دهیم و یک گام به سمت بالا برویم مطمئنا می‌توانیم شرایطمان را بهبود دهیم و امیدوارتر از قبل شویم.»

برچسب‌ها: ناصری عنایتی مشکی پوشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

133 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi