خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
ناصری
3

ناصری به تراکتور پیوست

1 0

تراکتورسازی   1400/06/11

باشگاه تراکتور یک مدافع جدید به خدمت گرفت.به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، عبدالله ناصری پس از انجام مذاکرات نهایی و توافق با جمشید نظمی، به جمع شاگردان فراز کمالوند اضافه شد. این مدافع که فصل گذشته در تیم صنعت نفت آبادان حضور داشت و سابقه بازی در فولاد خوزستان را هم دارد، با قراردادی دو ساله به تراکتور ملحق شد.

حضور ناصری در استقلال منتفی شد

3 0

استقلال   1398/05/21

با اعلام جواد زرینچه شرایط لازم برای عقد قرارداد با این دروازه‌بان کسب نشد و به این ترتیب در فصل پیش رو آبی پوش نخواهد بود این اتفاق در حالی است که چیزی تا شروع لیگ نمانده است و معلوم نیست که باشگاه استقلال با کدام دروازه‌بان به توافق برسد

ناصری: شرایط عنایتی را مجبور به استعفا کرد

1 0

سیاه جامگان   1396/12/01

رضا عنایتی از سیاه جامگان استعفا داد و برگشت و این نشان می دهد قعرنشین جدول رده بندی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند. محمد ناصری دروازه بان تیم سیاه جامگان در این باره گفت:«به نظرم تیم شرایط خوبی دارد و خوب تمرین و بازی می کند و فقط در بحث نتیجه‌گیری مشکل دارد. به خاطر همین آقای عنایتی تصمیم به استعفا گرفت، هرچند خوشبختانه ایشان برگشت.» ناصری در ارتباط با مسایل و مشکلات مالی این باشگاه اضافه کرد:« معمولا تیم‌هایی ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi