خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

روزهای خوب استقلال از راه می‌رسد

روزهای خوب استقلال از راه می‌رسد
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال بعد از نتایج خوبی که در لیگ برتر گرفت و صعود به فینال جام حذفی، مقابل ذوب آهن شکست خورد. اما عضو هیات مدیره این باشگاه معتقد است مجموعه باشگاه این شکست را فراموش کرده و برای یک بازی روحیه بخش مقابل سپیدرود و متعاقب آن حضوری موفق در لیگ قهرمانان آسیا آماده شده است. مشروح گفتگو با «جواد قراب» عضو هیات مدیره و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال را در زیر می‌خوانید.

* آقای قراب قبل از هرچیز در خصوص دیدار با سپیدرود صحبت کنید.

-با اطمینان می گویم شکست مقابل ذوب آهن به دست فراموشی سپرده شده و لذا صلاح نمی‌دانم در خصوص آن بازی صحبت کنم. اما قطعا مقابل سپیدرود یک بازی خوب ارائه می دهیم و حریف این هفته مان را با شکست بدرقه می‌کنیم. پیروزی در این بازی برای تیم ما بسیار حائز اهمیت است.

* از نظر جدولی؟
- هم به لحاظ جدولی و هم به لحاظ روحی و انگیزشی. پیروزی در این بازی ما را در جدول بالا می‌آورد و برای تکرار نایب قهرمانی آماده می‌کند. ضمن این که بعد از این بازی باید در لیگ قهرمانان حضور یابیم و پیروزی در این بازی روحیه تیم ما را برای حضوری پر قدرت در این مساباقت معتبر آسیایی بالا می‌برد.

* استقلال بعد از بازی با سپیدرود باید ۳ بازی خارج از تهران به میدان برود. چون تیم مدتی از تهران دور است انتظارتان از هواداران استقلال در این بازی خانگی چیست؟

- من همیشه گفته‌ام استقلال با هوادارانش زنده است و صاحبان اصلی این تیم همین هواداران هستند. اصلا اگر هوادار نباشد فرق این تیم با خیلی از تیم‌های معمولی چه می‌شود؟ اگر استقلال قدمتی بیش از هفتاد سال دارد یکی از اصلی ترین عوامل ماندگاری‌اش همین هواداران هستند. لذا من بعنوان پیشکسوت این باشگاه از هواداران توقع دارم که با همه قوا در این بازی از تیم خود حمایت کنند البته من یک صحبت خاص با عده‌ای معدود از هواداران مان دارم.

* بفرمایید.
- یک گروه از هواداران استقلال هستند که در گوشه‌ای مشخص از ورزشگاه می‌نشینند و از باشگاه و مدیریت آن انتقادات تخریبی می‌کنند. من نمی‌دانم این عده معدود از چه شخص یا گروهی خط می‌گیرند، اما از آنها که قطعا هوادار تیم هستند و دل شان برای تیم می‌سوزد می‌خواهم به ندای دل شان گوش داده و آنطور که دلشان می‌خواهد با سایر هواداران هم صدا شده و تنها تیم را تشویق کنند. آدم‌ها می‌آیند و می‌روند و این تیم استقلال است که می‌ماند. این عزیزان برای اعتلای تیم محبوب خودشان هم که شده با اکثریت هواداران هم صدا شوند.

* روی انتقاد آنها بیشتر به چه سمتی است؟
- به مدیریت و هیات مدیره. من بعنوان یک پیشکسوت استقلال که عضو هیات مدیره هم هست با اطمینان از سوی همه اعضای هیات مدیره و به نیابت از آنها می‌گویم که همه اعضای هیات مدیره هم و غم خود را برای سربلندی و اعتلای این تیم صرف می کنند. هدف ما موفقیت استقلال است و سزاوار نیست که مدیریت و هیات مدیره توسط گروهی خاص تخریب شوند.

برچسب‌ها: استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

83 بارسلونا‌1396/11/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi